Wednesday, June 30, 2010

.:Dikala Petang:.

petang semalam, nengok kat luar, baru perasan cuaca cerah lain macam...masa tu dah jam 7 lebih gak ar...malam ok...pastu nengok kat langit ada pelangi...terus p amik kamera free tu tuk snap gambar...kan ada orang kata aku kan suka pelangi...hahaha...dulik ar...tapi siyes, suka nengok ciptaan yang maha ESA cam gini..betapa besarnya kuasa ALLAH...hurmmm..

memula nengok gambar ni...

pastu gambar yang ni lak...beza kan...keadaan pada petang tu cahayanya memang beza seperti yang aku tunjukkan ni...

dan dua beradik yang sedang melihat kemunculan pelangi itu...tak lama pun ia muncul..tak lama tu ilang la ia...skang sliding door kena sentiasa berkunci...sebabnya dak irfan ni terlalu aktif...dia suka panjat balkoni yang dia pegang ni...gerun weii...jatuh kang, aku gak yang nangis sampai buta...ishhh..minta dijauhkanlah...haihh...

hurmm...dua tiga hari ni, bulan asyik mengambang penuh ek...

9 comments

Wednesday, June 30, 2010 4:07:00 PM

ngambang penuh ek?? patut asyik cakar dinding.. ahahahhaha....

cantiknye... pg ni pun lain jek matahari naik... merah2...

Wednesday, June 30, 2010 4:07:00 PM

i pon bulan ngah ngambang ni *wink

Wednesday, June 30, 2010 4:13:00 PM

.:fiza mak darwisy:.
eh samala kita...akak dua kali ngambang tuk bulan ni...kalu tak ngambang lagi jenuh...haihhh...

.:anna:.
ko wat cakar arimau ke dik???hahaha

Wednesday, June 30, 2010 4:18:00 PM

Subhanallah.... cantiknye..... dapat plak tengok dari tingkat atas.. memang best

Wednesday, June 30, 2010 4:22:00 PM

time ni aku otw kete baru kuar dr pasar tani..time maghrib wooo

Wednesday, June 30, 2010 4:42:00 PM

aah kak...iza pon pasan gak tgk bulan malam2 skang ne..penuh jek..nk snap gambo tp nmpk kecik sgt..

Wednesday, June 30, 2010 4:48:00 PM

bukan 2,3 hari ni bulan asyik mengambang penuh... ko tgk la kalender.. bukan ke pertengahan bulan rejab ni.. mmg la bulan penuh.. ishhhh lupa hari dh kawan aku ni.. hahahaha

Wednesday, June 30, 2010 5:25:00 PM

cantiknye kak izan :)

Thursday, July 01, 2010 7:34:00 AM

.:ibu amirul:.
tulah tu...ni pun nengok dari tingkat 5 umah jek...snap dari balkoni...

.:tukang umpat:.
haihh chu...sejak bila ko pandai ngumpat bagai ni...cehhh

.:mama auni:.
hhehe...bulan tu beso dik...tak larat kita nak pikul...ekeke...


.:delima:.
hahaha...aku lupa tarikh kalendar islam...kalendar barat tak pernah lak aku lupa weii..

.:wanie:.
eh baru ko tau ke akak mang cantik...:p

Post a Comment