Monday, June 21, 2010

.:Entry Khas..En Harris Mesti Baca!!!:.

rasanya masih belum terlambat kan...sana sini dok up hepi fathers day buat ayah, appa, papa, abi, babah, dedi, walid memasing...aku???hurmm...tak tau nak wish kat bapa saper...aku tak punyai ayah maupun ayah mertua...so dikesempatan ini aku mewakili si kakak nak ucapkan selamat hari bapa, buat abi...

dengan ucapan...

walaupun abi selalu ngelat lam wat keje umah, bagi kakak, abi adalah orang yang paling kakak sayang, tido malam pun kakak igaukan nama abi...

walaupun abi selalu lambat nak basuh berak kakak sebab tb lagi diutamakan, kakak tetap tersenyum riang, dan abi akan basuh gak setelah ibu membebel panjang...

walaupun abi selalu liat bangun pagi nak mandikan kakak...takper, ibu masih ada tuk kakak menumpang mandi...

walaupun abi kekadang naik hot ngan kakak..tapi tak per...kakak masih dapat menumpang kasih pada ibu...

walaupun abi kekadang ngelat lagi nak wat susu kakak...kakak masih ada ibu tuk melunaskan permintaan kakak itu..

walaupun abi selalu balik lewat dan kekadang balik bila kakak dah tido...kakak beruntung kerana masih ada ibu yang menyuap kakak makan, mandi dan sebagainya...

walaupun abi dah jarang bawa kakak ke taman permainan...tapi kakak masih sayangkan abi...

bagi kakak...abi adalah bapa terbaik buat kakak dan adik...kakak sayanggggg abi...

kiss untuk abi dari anak daranya yang tersayang...

pesanan buat abi..janganlah abi malas² tolong ibu di rumah...kekadang kakak kesian nengok ibu...dari celik mata sampailah tertutup mata balik, ibu tak berhenti buat keje tuk abi, kakak dan adik...walaupun ibu penat...ibu tak pernah lupa gosokkan baju keje abi tiap² hari...cuba abi fikir...camner kalu ibu dah tiada nanti...pada siapa kita nak minta tolong itu dan ini...ishh abi ni..bilalah nak sedar dari lamunan yang panjang...

pepun kakak sayang abi sesangat...abi jangan nakal² ye...

ikhlas dari hati kakak yang mewakili adik dan hati ibu sebenarnya...
HANAN NUR INSYIRAH
HADIF NASR IRFAN

abi..pis no war ye...ibu pun sayang abi walau abi cam gitu...hehehe...lebiu...kan ibu dah banje abi ngan domino pizza ari sabtu tu...:p

-sekian-

17 comments

Monday, June 21, 2010 3:21:00 PM

mcm kenyataan berat sblah je..hahha
nway..hepi ari abhi..ahah

Monday, June 21, 2010 3:23:00 PM

uwaaaaaaa...... sedeeeyyy la bacaaaaaa..... hari bapa ke ari ibu niii??? byk tol pngorbanan ibuuuuuuuuu......

Monday, June 21, 2010 3:26:00 PM

sambil buat entry utk abi, sambil ada pesanan penaja buat abi ek.. hahahaha.. adat rumahtangga la tu isteri abinya.. rata² gitulah.. ngehehehe (>_<)v

Monday, June 21, 2010 3:31:00 PM

aku pun tak wish lagi kat somi aku..nanti aku wish lak...uhukkss..

Monday, June 21, 2010 3:31:00 PM

ikhlas dari kakak ke ibu nih??? hehehe
xpe la untung ada abi depan mata walau pun abi selalu ngelatt...
tgk la nacullah n eipullah, ayah selalu tade disisi... mangun pagi ayah dah work.. nak tido ayah lom balik work.. jumpa ayah waktu lunch jek.. kecian kami 2beradikkk...

Monday, June 21, 2010 3:34:00 PM

.:sevunation:.
eh mana ada...pepanndai jek ko wat spekulasi ek...hoh

.:anna:.
sok ko jadi ibu ko tau la...sob sob...

.:puan hakim:.
ni lah dikatakan sambil nyelam minum air...:p

Monday, June 21, 2010 3:43:00 PM

rase nak nangis pal bace n3 akak ni..ke atau org yg lebih2..tp sedih plak kak..

Monday, June 21, 2010 3:50:00 PM

hahahaha... luahan hati kakak kunun... wahahaha

Monday, June 21, 2010 3:58:00 PM

.:mama dhia:.
hurmmm...sedih ke siti...ngaper ko tacing ni...haihh...

.:ejaMaria:.
eh betul la ni...hehehe...

Monday, June 21, 2010 4:00:00 PM

hihihi

happy fathers day utk husband akak :D

Monday, June 21, 2010 4:05:00 PM

.:wanie:.
mekasih mekasih...sesambil ko bagi ucapan ko gelak ek...hehehe...

Monday, June 21, 2010 4:09:00 PM

ahahahahaha,, i sokong anna.. byk tol pengorbanan ibu!! ahahaha.. w/p ibu selalu jd ijo, abi tetap syg ibu! wallahhh!! ahahahha

Monday, June 21, 2010 4:39:00 PM

HARIS AKU ADALAH RAKAN RAPAT IZAN..YAKNI ISTERI HG YG TERSAYANG..DI SINI AKU NAK PESAN KT HG..BETAPA BESAQ PENGORBANAN IBU YAKNI IZAN KT HG N ANAK2..CIAN LA KT DIA..huhuhu..izan aku dh warning letter dh kt haris nih..ok dak..

aku phm situasi hg izan..aku anuar tak berani nak wt gitu kt aku..dia tau aku akan jadi gorila ternakan nnti hehehehehhe..pepun insyallah nescaya pasni haris akan berubah sempena hari Bapa utk thn ini...
kita sama nntikan..:)

Monday, June 21, 2010 5:31:00 PM

hehehe...ikhlas dari hati kakak, tapi ibu yg luahkan yerk..ni salah satu cara utk meluahkan apa yg terpendam di hati ye k.izan..hihihi

selamat hari bapa utk abhi kakak

Monday, June 21, 2010 7:02:00 PM

takde versi dik ipan???

Tuesday, June 22, 2010 3:10:00 AM

pandai ko ekkk.. luahan perasaan si anak ke si ibu? hahahaaaaaaaaaaaa

biasala kita kaum2 isteri mmg suka membebel tp utk siapaaaaaaaaaaa??? utk diorg jugak kan?!

kadang tak larat nk bebel aku sms je hahahaaaaaaaaaaaaa

Tuesday, June 22, 2010 8:12:00 AM

uhuhuhu....ini entry luahan ni hati seorang isteri ni....tp melalui anak2...

biasalah tu izan wei..lelaki..sama je...asam garam kehidupan wei..

tapi aku terharu baca ttg satu entry ni..walau takde ayah dah..dia dedikasi kan dgn baik...zaman dia kanak2, remaja dan zaman dewasa...owh menitis air mata...mau baca? aku bagi link

Post a Comment