Friday, June 25, 2010

.:Esok Cuti Nak Ke Mana Ek???:.

hurmm...ari ni jumaat, sok sabtu kendian ahad...aler, cuti 2 hari cam tak cukup jek..tapi sok sabtu rasa cam nak ajak hubby bawa kakak p mandi sungai...mandi kat sungai congkak...tapi tengoklah perancangan cam ner...kalu ari ahad aku lebih suka dok umah jek...wat keje umah segala tanpa segan...hehehe...

rasa dah lama tak bawa anak² p mandi manda cam gini...hurmm...sesekali bawa derang berdua menghirup udara segar beh gak kan...


so abi camner??? p congkak ke gabai...ke p taman permainan???sian ar kat derang, ari minggu dok terperuk kat umah...hehehe...korang plak apa plan???

notadijariku: hajat dihati nak p besday parti seseorang...tapi jauh benar...kat pekan nuh...haihh...

11 comments

Friday, June 25, 2010 11:50:00 AM

erm ..planning kiter sok..hubby nk bawak g cameron..

Friday, June 25, 2010 11:54:00 AM

.:mama auni:.
wahh behnya...akak kirim brokoli goreng ek...hehehe

Friday, June 25, 2010 12:01:00 PM

@.:iz-AnN a.k.a cOmOt:.

erk..ade ke..hehe..kiter pegi balik ari jek..

Friday, June 25, 2010 12:14:00 PM

aku dok kat uma jek weekends ni..duit tgh byk..takut kene rompak..ahahah...x de la..

kak g sg gabai..
sg congkak da cetek..leh rendam kaki jer..hahaa..
eh, x..x..tipu je..aku x tau pon ape tejadi kat sg tu..tp, byk dgr cite hantu kat sg congkak tu..
contohnya..eh..x pe la..x nk membunuh mood org..


byee...slmt begembira

Friday, June 25, 2010 12:55:00 PM

wei best jugak kalo ko dtg pekan wei...mau dtg tak?

jom ar..lepas tu pg mandi manda spt gambo di atas di kuantan...mau?

Friday, June 25, 2010 12:55:00 PM

plan yg best tu...teruskan..!
pon takda plan nk g mn2...

Friday, June 25, 2010 1:02:00 PM

.:sevunation:.
ada aku lempang gak budak ni kang...huh...

.:fieza79:.
hehehe...plan tu memagn beh...takut tak beh bila tak pat p jek...hahaha...

.:asha:.
giler mau datang...banyak duit aku...

Friday, June 25, 2010 1:07:00 PM

esok? hurrmm.. x ke mane.. balik umah mil je kot...tu je yg agak dekat..

Friday, June 25, 2010 1:15:00 PM

.:anna:.
kim salam kat mil ek...hehehe...

Saturday, June 26, 2010 11:44:00 PM

plan nak pi tengok toy story...member kata lawak guling2

Monday, June 28, 2010 11:46:00 AM

wah sungguh teruja kalau dpt mandi manda kt tempt cam sg congkak tuh..pi je izan..

emm jadi ke idak pi..?

Post a Comment