Monday, June 7, 2010

.:Esok Selasa...Ada Pasar Tani:.

haah, esok selasa ada pasar tani...kat putrajaya ni ada dua kali pasar tani ni...tiap hari selasa dan jumaat...so esok kebetulan bos takde...ada seminar kat subang...ingat nak merewang ke pasar tani ar...nak cari seluar sedap...hehehe...ekseli suar sedap ni suar panjang...tapi memang sedap di pakai...sebab tulah kot orang panggil seluar sedap kut...entahlah...yang pasti bagi aku memang sedap dipakai...aku pakai kat umah...ada satu saiz jek...iaitu free saiz...hehehe...

ekseli kalu kat umah mang aku pakai suar sedap ni jek...kain batik tu ada tu memang ada...dalam 10 helai lagi...ni aku beli lambak pakai time berpantang...tapi skang, aku lebih selesa pakai suar sedap jek kat umah...sesekali suar pendek...tapi banyak kali suar sedap ar...takat ni ada ar dalam 5-6 helai dah suar sedap yang aku ada...tapi nak beli ar lagi 2-3 helai...senang nak pakai bebila balik kampung...takde maknanya aku nak pakai kain batik ye...bukan tak reti, tapi rasa cam tak selesa dan selebet jek rupa aku...bistu baik aku pakai suar sedap ni...abis citer...hehehe...so kain batik yang berhelai2 tu ada jek tersadai lam gobok kat umah tu...sesekali digunakan bila diperlukan...nak2 bila datang bulan...wat lapik...bleh???hahaha...

klah, malas dah ni...aku masih menunggu lagi 5 orang yang bertuah tuk kasi alamat...ingat nak setel semenya ari ni...kang bila aku jadi malas kang...tak ke naya...:p

notadijariku: kalu korang nak nengok camner rupa suar sedap tu...esok esok ler aku buh gambar ek...skang citer jek dulu...hehehe...:p

8 comments

Monday, June 07, 2010 12:50:00 PM

aku kan xde satu pon koleksi kain batik hahaha..masa dalam pantang aku pinjam kain batik mak aku

Monday, June 07, 2010 12:58:00 PM

.:nana:.
hahaha...lagi dahsyat...kiranya kat umah ko kai suar gak la ek...

Monday, June 07, 2010 1:53:00 PM

izan..aku pun tak penah pakai kain batik (kecuali dlm pantang)..tak reti..heheh..kat umah aku pun ada satu jer..mak mertua yg bagi...

Monday, June 07, 2010 2:26:00 PM

oo seluar sedap tu rege RM5 kan? ada yg yg paras betis n labuh ke buku lali kan?? kalu itu la seluarnye.. aku panggil seluar nyonya.. tah le eh? sbb ada gambar munga2 kot??

aku mang xpakai la ken batik bagai nih.. rasa2nye ko pon sedia maklum kan???

oohh hanya dlm pantang jek. masa pantang nasrul jek pakai smpai cukup 60hari tp pantang yg saiful nih cukup la seminggu jek aku pakai.. hehehe

kain batik aku xpenah beli.. dpt masa nak puasa n raya. yg selebihnye adalah hadiah. upss.. yg rembat pun tak ketinggalan.. hehe

Monday, June 07, 2010 2:32:00 PM

Wei, mmg sedap pakai seluar "sedap" tue..aku ada 3 helai..memula time beli tue aku siap leh gelak2 lagi...

Monday, June 07, 2010 2:34:00 PM

kat medan mara nie pun esok ada gak pasar tani.. tapi dah lame dah tak p.. jauh gak la sejak dah pindah nie.. dulu dekat jerk.. pepagi jer erayap la kesane.. heheh

Monday, June 07, 2010 4:43:00 PM

mana yang xmo tu ko kasik kt aku je

hahaha

Monday, June 07, 2010 4:49:00 PM

cm ne ghupe suar sedap tu..
suar pasar tani or psr mlm sll lbh sedap pakai..setuju tak??

Post a Comment