Monday, June 21, 2010

.:Gigil...Tahan Marah:.

kejadian ni berlaku masa ari sabtu lepas...sius weii memang aku gigil tahan marah...tapi lebih gigil kalu tangan anak bujang tu terkena kaca...haaihhh...alkisahnya masa tu aku tengah sibuk di dapur...beselah ari coti mang sibuk skit...seme keje aku kena buat kan...si somi memang ari coti, dia coti gak...lepak2 dok depan tibi sampai tibi nengok dia...hoh...

sedang aku asyik dok basuh pinggan tu, tetiba terdengar si adik berbunyi...memula aku jenguk jek...pastu dengar dia bersuara lain dari biasa...nengok² abis botol minyak wangi aku dia pecahkan...adik p hantuk botol tu kan lantai...pecahlah...ate botol kaca...huwaa...sius aku gigil...memang nak nangis la...sebabnya aku ni amat susah sangat nak beli minyak2 wangi ni bagai...tah camner bleh si adik capai dan amik botol tu...ni kes tiru si kakak ni...aiyookkk...geram ok...bistu, bis satu badan bau minyak wangi...cek2 tangan dia sib baik la takde yang tercedera...ishh...ni la kisahnya, aku mang tak menang tangan...nak nengok anak2 lagi...nak wat itu ini...si somi???tido dengan lenanya...mencik aku...

dah tu, aku amik si adik, kejutkan si bapa yang sedang asyik tido, suh basuh tangan adik seme...sementara itu, aku p bersihkan sisa minyak wangi yang berkaca itu...si somi bangun dan bersihkan tangan adik...pastu dibantainya tido balik...arghhhh...tensi aku...sungguh sungguh tensi...aku ni time coti nak tido pun tak sempat weii...

perasaan aku tika dan saat ni...dok menghitung hari gaji...nak li perfume baru...siap aku sms ayang bagai tanya TBS baper rege paling murah...hahaha...to en somi, sila sponsor wang tuk saya beli perfume baru ye...mekasihh...

15 comments

Monday, June 21, 2010 10:10:00 AM

same la kite kak..sume kite jer...kadang2 tension gak...panas je ati..tp nak wat camne..redha je lah..si dhia plak semalam kulum syiling 20 sen...sib baik org perasan..abah die duk tgk tv kat luar... kalo la dhia tertelan duit tu.... tak tau la nak kate..
sabor banyak2 ye kak..

Monday, June 21, 2010 10:15:00 AM

ahah..i sponser lah...amik le duitdlm tabung bank rakyat..tu..memang spare nk bagi u beli perfume baru yg lebih wangi..i ganti balik bgi pihak dik irfan...nk pakai one drop pun ok..lagik baik kalu cari kt BODYSHOP lgik wangi...

Monday, June 21, 2010 10:15:00 AM

beli jek laa.. hehehe jgn marah2.. aku pun dh puas tahan marah.. nasrul amat gemar memecahkan compact powder n segala mekap TBS aku.. hohoho pantang beli pecah saje..

tp skrg ni.. tak lagi.. jap2 cakap "mama p mekap p!"

ni aku guna pepium ni jek.. http://www.kaboodle.com/reviews/the-body-shop-white-musk-perfume-oil

jgn lupa beli skali.. hehehe
http://www.thebodyshop-usa.com/lipstick-lip-liner/prod4870026

Monday, June 21, 2010 10:27:00 AM

betul tuk en. somi...hang yg patut ganti kan..sbb hang syok tido..

--------------------------------
aku pun hangin gak izan kalo laki aku syok depan tibi sambil korek2 hidung goyang kaki...ehehehehee

Monday, June 21, 2010 10:33:00 AM

harus ok kak mintak baru

mintak mintak mintak

eh over lak :p

Monday, June 21, 2010 10:33:00 AM

Oloh oloh oloh...siang ke mung..

siang ke dak irfan jugops..bahye wei..mujur dok kena kaca tu...doh masa dia duk nangis tu, dia pegang kaca lagi ke gane??memende gini la risau wei...baik tutup pintu bilik sesiap..patut ko letak dia main depan tibi..kalu apok dia tido, ko amik je irfan debak tu letak atas dada si haris tu..jaga la dia..hahahha

Monday, June 21, 2010 11:26:00 AM

.:mama dhia:.
hahaha...ni cam sesi luahan para isteri plak...
huh, sib baik...kalu tertelan tu tak ke naya...kan???

.:ayang:.
yelah, cukup bulan aku nak p beli la...somi aku dan janji tu...

.:are race:.
muktamad...body shop...sila kasi wang ok...

.:asha:.
maunya tak angin...lelagi bila nengok tb sampai abis siaran dan tb nengok tuan...nak2 musim bola skang ni...hangin ok..

.:miss geli:.
dah apoknya tido lam bilik...camner nak tutup pintu...si kakak pandai bukak...haah, dik ipan masih pegang botol tu...sib baik tak luka...gigil aku tahan mrah weii..

.:wanie:.
LULUS...hahaha...

Monday, June 21, 2010 11:38:00 AM

1. mule2 mesti nk tgk tgn ipan kan darah ke x..berderau darah dah mase tu
2. ok tgn x darah,tp gigil marah pulak,derau lagik
3. tgk laki tdo,bertambah2 darah deraunye,hahahahah

same2la kite byk sabarkan diri ;p

Monday, June 21, 2010 11:54:00 AM

Sabor jer lah. Mintak jer ngan en. somi soh ganti minyak wangi (^_^)

Monday, June 21, 2010 12:00:00 PM

ermm cam ayat tergantung disitu.. lupa nak tanya...
Gigil tahan marah tu fokus ke sapa?
hehehehehe
kt adik irfan yg pecahkan ke?
kt kakak yg bukak pintu ke?
kt abhi yg enak tidur dibuai tb ke?
kt ko yg bz manjang??

Monday, June 21, 2010 12:00:00 PM

ish..mcm kes aku gak ni..bln lps botol myk wangi aku amsyar pecahkan..sdp je dia blg mcm blg bola..sib baik tak luke..dah wangi 1 blk aku tu..heheheh..klu aku kan izan aku ugut laki aku tu..tak leh blah beb aku dok tunggang langgang sorg2 dia duk tonggeng dpn tv..wat ank pndai..pujuk rayu bagai kan..jg ank tak nak plak..harus aku protes tu..hahahaha..pstu nnti dptla cincin dr pak habib..huhuhu..

Monday, June 21, 2010 12:18:00 PM

Izan, botol perpume tuh masih penuh lagi ka izan..takdak rejeki..jng marahkan irfan k..irfan tatau lagi..tecik lagi..mujuq hg ketaq lutut ja..hehe..
p/s untuk haris..:Ish haris…hg tak leh lena selalu..orng belah utaqha kata ‘mandom’…jangn marah.

Monday, June 21, 2010 1:38:00 PM

.:zetty:.
wahhh kronologi cerita yang agak menarik...hahaha...

.:fiza:.
aku tengah sabar la ni...tu yang gigil weii...heheh...

.:umilia:.
ko pandai ugut2 ni...bistu aku nak ugut apa weii...ugut lari dari umah ke atau ugut aku nak kawin lagi satu...ke camner...sila bitau sikit...:p


.:ayang:.
tulah tu mang tergantung
1. aku gigil kat adik ipan..
2. gigil kat kakak yang tak leh nengok adik dia jap
3.ye ni paling aku gigil...si abhi yang sedang lena tido...
4. gigil nak dapat perfume baru...hoh...

.:jot:.
hang jagnan pesan jek...hang kena sound sikit...dia ignorant bak kata nora...tiada kesedaran...hoh

Monday, June 21, 2010 1:43:00 PM

uwaaaaaaaa..... harus la anna nangis kalo perfum ai pecaaaaahhh... aaaaaaaaa.... x sanggup....

Monday, June 21, 2010 1:49:00 PM

.:anna:.
maunya tak gigil...sib baik tu perfume murah kalu mahal tak tau ar...sure pengsan jap...
semalam lak dik ipan pecahkan bedak kompact ai...huwaaa...ni dah kira hangin dah ni...hehehe

Post a Comment