Monday, June 14, 2010

.:Jalan-Jalan Cari Pasal Ke Colmar Tropicale, Bukit Tinggi:.

13 Jun 2010-hehehe...semenya salah teka...takde sorang pun teka yang betul...:p..ekseli kami menyinggah di Colmar Tropicale, Bukit Tinggi on da way nak balik ke putrajaya dari kampung...alang² singgah la sini jap...selama ni asik lalu jek kan...nak gak la tau apa yang beh kat atas tu...asik dengo orang yang pernah sampai sini citer jek...sempat singgah kat colmar jek...umah jepun kat atas tu tak sempat...tak larat dohh...

ni tiket masuk...dewasa RM12 ko...dulu RM 10 jek kan chu...ampehss...naik RM2...kanak² yang berumur 4 tahun ke atas dikenakan bayaran sebanyak RM8...so semalam tuk aku dan suami hanya bayar RM24 sahaja...anak² masih dibawah umur...

Signboard Colmar Tropicale...

amik gambar 3 beranak di dulu...


pastu gambar aku tiga beranak lak...gilir² jelah kekdahnya...

motip gambar ni???E.N.T.A.H...

sebahagain dari view kat sini...

irfan and giant teddy bear...

view lagi...layan jelah...

irfan...

dua beradik ni...

aku dan anak²...perasan tak ada pasangan somi isteri yang baru nikah sedang wat outdoor photoshoot...

dan akhirnya...kami berempat...sib baik leh setting sendiri...kalu idak, mimpilah nak amik gambar sefamili kan...segan nak suh orang snap lor...

see...kami disini kan...bukti gambar disebelum ni...

hubby dan anak² dia...

lovely kids...kakak sayang adik kan...

eh ada lagi la, gambar kami berempat...hahaha...sib baik ada lif cermin ni...:p

sekian, singgah jelah...nak bermalam tak berbaloi sangat...sehari pun dah cukup tuk meneroka seme tempat kat sini...hehehe...

19 comments

Monday, June 14, 2010 11:53:00 AM

tipu betol. kan aku teka bukit tinggi tu.. g tengok balik komeng lepas

Monday, June 14, 2010 11:55:00 AM

.:echa:.
arghhh tak kira ar...ko teka dua tempat...ada ke teka bukit fraser...jadi keje aku nak nyinggah kena patah balik...idak ler weii...

Monday, June 14, 2010 11:56:00 AM

lama teringin gi tempat ni...cantik tempat ni kan...gi jalan2 n amek gambar...k gak kan...

Monday, June 14, 2010 11:58:00 AM

.:mama dhia:.
haah, g jejalan jelah...snap2 gambo...g pun dah sehala jek on da way balik sini...:p

Monday, June 14, 2010 11:58:00 AM

tak penah naik lagi kat sini...bila nak naik pun tak tauler...padahal kalau balik kg tue, lalu jer..

Monday, June 14, 2010 11:58:00 AM

syok arrr...

ok la tuyh!.. sampai juga ke stiu kan!..

cam ena nie ntah biler gamaknyer nak sampai kesane.. asyik tak jadik jer.. huhuhu..

Monday, June 14, 2010 12:01:00 PM

uwaaaaaaaa...tak leh jd ni kena pi jgk ni!

Monday, June 14, 2010 12:06:00 PM

.:mamalyna:.
hahaha...tak tahan asik dok lalu yang buatkan aku semangat nak jelajah weii...sekali p baru tau apa ada atas sana...


.:ena:.
aler, sesekali jom la p sini...

.:fiza mak darwisy:.
kalu hang p ajak akak sekali...sonok 'menembak' kat atas ni...hahhaa...

Monday, June 14, 2010 12:15:00 PM

heheh.. aku dlm masa terdekat akan pegi ke sana gak. celebrate birthday mom in law.. masa birthday father in law sambut kat cameron highland.. wah, dedua tempat sojuk.. tak memasal kang mr. hubby aku tu dapat adik lagi..ngeee..

Monday, June 14, 2010 12:16:00 PM

aku penah naik skali je kt cni. taun zaman gajah dulu. pg pun naik gajah je. pg lunch. time tu ade saudara kepada pasangan keje kt situ

Monday, June 14, 2010 12:25:00 PM

kalau ko buat rombongan follower ko ke bukit tinggi ok gak kan nok
hahaha

Monday, June 14, 2010 12:33:00 PM

.:mrs hakim:.
behnya...fully sponsored ke...hehehe...


.:nOj:.
aku ingat, ko pernah p masa jaman jahiliah ko dulu kan...:p

.:wanie:.
haah...menarik gak idea ko tu ek...cam la aku nyer pendapatan ribu2 berblog ni nyah...ciskekkk

Monday, June 14, 2010 1:48:00 PM

mmg bole buat photoshoot utk kawen..hihihihih..sy nk buat photoshoot gak la pas kawen nti..kekekekke ;)

Monday, June 14, 2010 1:50:00 PM

.:gula gula kapas:.
haa...gud idea tu...jangan lupa jemput akak sekali ek...:p

Monday, June 14, 2010 4:01:00 PM

kira aku salah teka lah zan ek..aduhai..sabo jerlah..takper lah..len kali bley aku pegi lak..tapi bley tido ker kat sana..mahal tak hotel kat situ..aku ni standar rm30 ajer semalam..kah3..ada tak zan? tologn survey

Monday, June 14, 2010 5:09:00 PM

ala ko kutip duit bulan2 ala2 duit kutu gitu

hahaha

Monday, June 14, 2010 5:40:00 PM

aku dulu pg tido semalam..mmg xde apa sgt pon..sehari je bole pusing abes jgn kata sehari 1/2 pon dah abes ronda kan heheh tp tu la sebab saje tingin nk rasa dok kt colmar tropical tu psl tido semalaman ngan suasana yg sejukk bezz hehhe

Tuesday, June 15, 2010 9:49:00 AM

izan..izan aku pasan ada couple br kwin dok wt outdoor..la nih pemes tuh outdoor2 nih kan.aku dulu tak wat pun huhuhu

izan bestnya hg pi kt bukit tinggi nih..wey mmg kalau hg pakai marfela..kai sarung tangan ngan kot labuh tuh ..hg kata hg pi paris pun org caya..heheheheheheh

Tuesday, June 15, 2010 9:55:00 AM

.:pijot:.
ishh hang ni...kan aku dah terangkan kat gambar tu...memang ada ngantin ngan photoshoot tu...
hang giler ke nak pakai mafela seme tu...panas la...tak sejuk cam kat genting...hehehe

Post a Comment