Thursday, June 3, 2010

.:Jalan-Jalan Cari Pasal Lagi:.

SELAMAT PAGI...hai semua...ok, ari ni nak up gambar yang agak banyak jugak...al kisahnya sambungan dari entry semalam...entry INI...ni gambar² masa p taman rerama atas sikit dari KEA FARM tu...

yang ni taman berbayar...dewasa RM5...kanak2 adalah percuma bagi yang berumur 3 tahun ke bawah...

Gambar 1: memula layan gambar dua beranak ni dulu...

Gambar 2: Ini adalah seekor rama-rama

Gambar 3: si kakak yang beria menangis kerana takutkan rama-rama itu...apalah kakak ni...wat malu jek...

Gambar 4: nampaknya bergilir² jelah amik gambar...ishhh takde orang ke nak tolong snap gambar kami sefamili ni...

Gambar 5: rama² lagi...kata p taman rerama kan...

Gambar 6: aiyayaya...mereka berdua lagi...ishhh...

Gambar 7: akhirnya...sib baik ada yang sudi membantu...ada gak lah gambar kami sefamili...hehehe...

Gambar 8: motip???tah la...hahaha...

Gambar 9: hehehe...

Gambar 10: kami 3 beranak

Gambar 11: kumbang ini sedang menjalankan proses bagi pengembangan keluarga beliau

Gambar 12: sefamili katak yang kesejukan...

sekian...hehehe...

15 comments

Thursday, June 03, 2010 8:44:00 AM

oi rerama betul ke ni? x gerak pun

Thursday, June 03, 2010 8:51:00 AM

.:noj:.
rama2 plastik tu...lagi mau tanya ker...

Thursday, June 03, 2010 9:00:00 AM

geli gile aku tengok gambo katak tu wei.. ishhhhh...

Thursday, June 03, 2010 9:14:00 AM

.:Echa:.
lor, aku letak banyak gambar kan...yang ko p nengok gambar katak tu wat per...haihh..

Thursday, June 03, 2010 9:38:00 AM

aku setuju ngan chah..foto katakria pun ko snap yer zan..hehe

wey dh dh la.jelez aku tgk byk foto2 kat kameren nih..nih wat kan aku kobar2 nak pi gak nih..ehehe

Thursday, June 03, 2010 9:43:00 AM

.:fyzz:.
hang ni jot, harris yang snap gambar seme...aku buh ja...tak koselah aku nak snap gambar hewan2 ni...ha, hang p la...sure hang leh gambar guling2 kat taman bunga...:p

Thursday, June 03, 2010 10:05:00 AM

tmn rerama...! best nye leh posing2 kt situ..
len kali maybe kena bw cameraman kot..? hehe..

Thursday, June 03, 2010 10:09:00 AM

npe kaktus tu bengkok?? ajaib.. die x sehat ke ape??

Thursday, June 03, 2010 10:11:00 AM

.:fieza79:.
rasanya cam gitulah...kena bawa cameraman sekali...yang ditanggung beres semenya...aiayayay...

.:sevunation:.
itu seme adalah kejadian dari Allah...manalah aku tau weii

Thursday, June 03, 2010 10:13:00 AM

ko bawak tak balik rama2 tu?

cari pasal dgn tuan rama2 tu..

Thursday, June 03, 2010 10:31:00 AM

aku tau ape motip gmbr no.8 tu..hahaha..bile la aku nak jejak ke cameron ni..hm..e

Thursday, June 03, 2010 10:50:00 AM

geli geleman tengok gambar yang last tu..

Thursday, June 03, 2010 10:52:00 AM

eeeeeeeee........geli gila tgk katak.. uwerkk:p

Thursday, June 03, 2010 10:55:00 AM

Paling suka Tea Strawberry.. hurmm.... aroma jer dah cukup buat ilangkan tens...

Thursday, June 03, 2010 12:05:00 PM

ooo haris yg mik gambar hewan2 tuh...ingtkan hg..hehe..
tuh la bila la nak pi..tunggu beranak la baru jenjalan..la nih semua sumber kewangan aku dn anuar di salurkan pada umah baru..huhuhu so bajek jenjalan tak dk laaaaa..

Post a Comment