Monday, June 28, 2010

.:Kisah Susu Lagi:.

salam semua...masih citer sal susu...tak abis² lagi ni...al kisahnya petang jumaat lepas, my fren ada kol bitau yang susu kat sogo tengah murah...haih...aku ni kalu rege susu ngah murah mulalah tak ketahuan weii...siyes ar...so bitau la pasal hajat ni kat hubby...so hubby kata ok gak...leh bawa anak² naik tren kan...kalu naik kete ke sogo semata nak li susu tu, haihh...tak berbaloi...ngan jemnya dan macam² hal la kan...

so pagi sabtu tu, lepas siap wat pizza bagai...lebih kurang jam 10 pagi gak ar, gerak dari umah...park kete kat bandar tasik selatan...naik LRT kat situ terus ke stesen bandaraya...huh...berpeluh mengangkat stroller dik irfan sebab kena turun naik tangga...kena lak stesen yang takde eskalator...fuhh...sib baik bukan aku yang angkat ye...sebab bawa stroller ni adalah kerana tidak larat tuk mendukung dik irfan itu...hahaha...

sampai jek kat sogo tu, terus ke tingkat 4 dulu...beselah..tingkat peberet kan...usyar² baju kekanak...nak beli idoklah...wang tidak mencukupi...dah bis sesi cuci mata, barulah ke tempat kejadian...kat tingkat bawah sekali...tu dia...korang nengok gambar di bawah...sangat murah skang sebab rege susu ni tengah mahal kan...

so amiklah dalam 4 tin...2 tin tuk aku...2 tin lagi tuk dak ayang...kebetulan masa tu dak ayang ngah sms aku pasal citer panas...cehh...alang² tu terus aku tanya mau tak susu wat stok...laju jek dia jawab nak kan...hehehe...

dan alkisahnya...berangkatlah kami 4 tin susu menaiki tren...haihh...giler penat...berat lak tu...hahaha...irfan yang kepenatan..walhal dok lam stroller jek...bukan selalu kan...

dah siap seme, terus balik...ingat nak berhenti kat kl sentral...nengok pameran rumah oleh SPNB...tapi memandangkan dok hangkut 4 tin susu, terus kensel niat dihati...tak larat aih nak hangkut kulu kilir...so terus balik umah...singgah umah ayang anto susu dan makan tengahari...hahaha...

sekian, citer mencari susu di sogo...:p

15 comments

Monday, June 28, 2010 12:03:00 PM

jauhnye mencari susu..uhuhuhuhu siap leh belikan tuk member lagi..bagus tu...buat amal...rugi tak duk sane kan..

Monday, June 28, 2010 12:04:00 PM

.:asha:.
leh tahan ar jauhnya...tapi lam pada tu bawa anak2 naik tren...lama dah tak naik...

Monday, June 28, 2010 12:21:00 PM

npe x cari ibu susuan je? x yh susah2 nk beli susu berat2..eheheh

Monday, June 28, 2010 12:31:00 PM

ibu susuan? hehehe

kalo asben aku ni mesti dia ckp gini, drpd kte bazir duit pg sane sini, baik la beli je yg mahal kt cni. sama je kang nk pg sane lg la byk duit kuar, kang nk mkn plak. huhuh

Monday, June 28, 2010 12:40:00 PM

hadui... len kali bawak keta la... 4 tin susu tu nak kelek... lagi ngan stroller... parking kalau sejam baru rm2.50... lagi sejam tambah 2 hengget... adui... penat

Monday, June 28, 2010 1:17:00 PM

sanggup tu kendong 4tin susu hehehe..mmg murah giler la...
saya tukar brand dah tk jadi pengguna tegar anmum essential dah huhuhu...

Monday, June 28, 2010 2:06:00 PM

pasni aku kena tau rege susu di pasaran la

Monday, June 28, 2010 2:18:00 PM

gigih naaaauuu cari susu kak oiiiii....

Monday, June 28, 2010 2:44:00 PM

kak izan

nak susu

:p

hahaha mcm celaka jek ai punye komen ni

Monday, June 28, 2010 2:53:00 PM

sib baik ank aku minum susu dugro je..sng dapat..murah pun murah..huhuhu..dah gi umah ayang tak singgah umah aku pun ek..nyampah..

Monday, June 28, 2010 3:23:00 PM

lorrr... smpai ke sogo mencarik susu? kesian.....

Monday, June 28, 2010 3:25:00 PM

diq ipan wat muka cam tu nmpk cam fiera pulak :)

Monday, June 28, 2010 3:25:00 PM

hehehehe
kesian ko kan..
dah la ko kendong susu2 utk anak aku.. sesampai puler anak aku dok bergusti dgn anak dara ko tu kan??
dah esok nye nasrul tanya "mama aunt kakak nak datang tak?"..

Wednesday, June 30, 2010 11:57:00 AM

bila abig promo nih .. nk pi beli jugak .. nyesal mgu lps laki aku ajak pi sogo aku tak mo ...

Wednesday, June 30, 2010 12:35:00 PM

eima
tak tau la bbila abis...rasanya sampai abis stok kut...hahaha...

Post a Comment