Tuesday, June 22, 2010

.:Makin Dobok Dah Dia:.

hurmm...entry seterusnya aku nak citer sal dak tecit ni...eh korang masih ingat tak entry yang aku post pasal ALYA NUR ZAHRA tu...tadi adik aku sms gambar terkini dak tecit tu...mak aihh, baru beberapa minggu tak nengok, makin montel dan montok sungguh...

ni wajah terbaru dak tecit tu...



haihh geram aku ngan budak tecit ni...sedap gomol ni...hehehe...walhal hari2 aku dok gomol dak irfan...geram ngan itu budak...sehari tak gomol idup ku tak bermakna...tu yang kakak jeles tu...hahaha...

7 comments

Tuesday, June 22, 2010 10:15:00 AM

Eeee geram...comelnya budak tu...

Tuesday, June 22, 2010 10:32:00 AM

ala... chumel nye bertudung... lip lap lagi tudung tuh...

Tuesday, June 22, 2010 10:39:00 AM

ish..klu aku mmg aku gigit2 pp dia..jari dia..kaki dia.geramnye..tu yg ank aku tak dpt nak montel tu..montel skit aku da gigit..hahahah..

Tuesday, June 22, 2010 10:41:00 AM

mmg geramm nengok..! lg comey di pkaikn tudung

Tuesday, June 22, 2010 10:47:00 AM

comelnye gambo pakai tudung tu weh

Tuesday, June 22, 2010 11:00:00 AM

nmpak sungguh ayu memakai tudung bawal batu2..

wey tak sabaq nak dpt anak kecik nih..heheh

Tuesday, June 22, 2010 11:57:00 AM

tu dia!!..debab,debumnya...geram weh nengok pp dia..mcm nk gigit2 jerk...

Post a Comment