Friday, June 11, 2010

Mesej Ringkas Dari Hati yang Tidak Keruan

Izan ni tak boleh kalau dia tak apdet blog.. 
Hati dia sangat sangat tak keruan.. 
Tido malam pun tak berapa nak lena... 
Makan pun tak berapa nak selera.. 
Tengoklah betapa komitednya izan dengan 'tugas'nya.. :)

Disebabkan tak sampai hati mendengar keluh resah kawan ni... 
Aku bantu dia melegakan sedikit  perasaannya yang bercelaru... 

Ini pesanannya : "Aku kat kg skang ni..sedang bersenang lenang"
Tambah aku lagi.. "korang kirim la apa yang korang nak kirim.. nanti aku carikan.. ".. 
itu aku yg tambah.. :)

Kepada Izan... aku dah apdet ni.. tenang tenang kan ati... takut ati tak tenang.. tak keruan.. ko yg hulur jari sok.. ishhhhhh.. jangan begitu yeeee.. 

Kepada Adik Izan.. 'Selamat Bertunang... '

Goodies ada lebih tak?? pos kat aku sket. :p

Apdet ringkas dari AKU. 
(izan katanya tak kedekut.. dia suh aku link sendiri ke blog aku.. aku tak nak.. tapi... aku tak nak izan kembali celaru.. jadi, aku link kan juga ke blog aku.. :p)

6 comments

Friday, June 11, 2010 11:51:00 AM

ahahhahahhaha.... nyampesss jek kak izan niii..... ye2 jek cuti.. dok diam2 dah la.... ni siap pesan soh org hupdate...

sampai nak sentap plakk.. lempang kang...

kak, ko jgn wat2 lupe buah apetah tu.. yg smlm tu... x penah hayat hidup ai mkn buah tu...

sekian..

selamat bcuti..

Friday, June 11, 2010 12:23:00 PM

betul ke bole kirim ape nk ni? aku nk buah2an tempatan la. ade kan? rambutan espeselinye tau

Friday, June 11, 2010 1:59:00 PM

uuik ada org tlg update tuu..TEGAR sungguh ni..hehe..

syok aaa dok kt kg skrg ye izan.. ^_^

Friday, June 11, 2010 3:24:00 PM

hahah cis betul

Friday, June 11, 2010 3:28:00 PM

sabo jer lah aku...

Friday, June 11, 2010 5:10:00 PM

blur kejap... hehehe

Post a Comment