Friday, June 4, 2010

.:My First Give Away...Cabutan Akan Dibuat Ujung Minggu Ini:.

ok...dengan ini aku secara rasminya menutup give away aku kali ni...no more penyertaan dah...memandangkan yang menyertai takat ari ni sudah 72 orang....wow...bapoknya ramai...alahaii...mekasih pada korang² yang berminat menyertainya...nanti kita nengoklah saper yang bertuah dalam cabutan itu nanti ek...FM ada 8 ketul jek...maknanya dari 72 orang yang menyertainya, hanya 8 orang sajelah yang terpilih ek...kang ada yang kecik ati kang...yelah aku dah warwarkan tau...ada 8 ketul sahaja...hehehe...

hurmmm...untuk penghantaran kepada mereka yang bertuah...aku guna padded envelope.. beserta setem 50 sen...oklah tu kut...nak guna pos ekspres aku tak mampu ye...hehehe...

owhh...ni rupa FM² yang aku nak kasi itu...mana tau tetiba aku baik hati...aku lebihkan lagi satu ke dua ke...nengok lah tahap baik ati aku camner...huhuhu...

dan ni nama² peserta tuk cabutan...ada banyakkkkk lagi lum aku gunting² ni...sajelah guna paper kaler merah...baru anak² teruja sikit...merah kan menawan...lalala...

so keputusannya akan diumumkan pada hari isnin depan ye...terima kasih kepada semua yang menyertainya...

11 comments

Friday, June 04, 2010 1:01:00 PM

kacang no 37 lah.=)

Friday, June 04, 2010 1:04:00 PM

.:kacang:.
tu no ikut penyertaan jek...hehehe...

Friday, June 04, 2010 1:06:00 PM

bole pilih la skang ni yeeee... :p

Friday, June 04, 2010 1:26:00 PM

amin, harap2 ader nama aku....hihihi

Friday, June 04, 2010 1:40:00 PM

ko tlg print nama aku tu 5-8 kertas ye...senang skit anak ko nak cabut...alallalalalalaa

Friday, June 04, 2010 1:53:00 PM

hahaha

siap print out

Friday, June 04, 2010 1:57:00 PM

wah..sempat lg ifa..tq kak..no.72..last nie...hihi

Friday, June 04, 2010 2:05:00 PM

.:echa:.
haah..pilihlah mana yang ko nak..

.:emie:.
hehehe...ada jek nama ko tu...

.:asha:.
haah kan...betul jugak tu...

.:wanie:.
yelah, aku kan pengemas dan tersusun oragnya...

.:tiefazatie:.
sib baik sempat kan dik...

Friday, June 04, 2010 2:12:00 PM

bile masa ada contest ni..aku x ingt pon..x nk bg aku mng la ni..uhuh

aku nk masuk gak weh..

lanjutkan lagi ke penyertaan ke 73!

sy protest yg arifff

Friday, June 04, 2010 2:16:00 PM

.:sevunantion:.
arghhh takde takde...aku dah tutup dah...no more participant...:p

Monday, June 07, 2010 10:16:00 AM

nama aku ada tak???

Post a Comment