Friday, June 18, 2010

.:Pagi:.

selamat pagi semua...
salam semua...entry pemanas cam biasa...entah tak tau nak citer apa ari ni...bosan semalam bakal menular lagi ari ni kut...hehehe...ekseli petang semalam aku balik awal sebab bawa mereka berdua ke klinik...ada regular check up...bos masih takde ari ni...arghhh sure aku akan bosan hingga ke petang...nak² petang ni dah la rehat lama...aiyayaya...per aku nak buat ni ek...

klah, malas nak merepek meraban...yang pasti sok cuti...nak p kenduri seorang rakan DIS uitm di taman pelangi sentul...hehehe...reunion para² ahli KEDARI ni...oklah...sekian update ringkas dari aku tuk pagi yang mulia ini...

8 comments

Friday, June 18, 2010 7:44:00 AM

ooh bestnye bosan..hehe..kite bz's..huhu..!

*selamat ber'reunion'..!

Friday, June 18, 2010 7:53:00 AM

.:mamalieyna:.
pagii eyna...haah memang bosan...aiyayaya...

Friday, June 18, 2010 8:22:00 AM

alolololoooo... sgt hensem la dik ipan ni.... geram nauuu aku nengok nyeeee...

Friday, June 18, 2010 9:07:00 AM

KEDARI?...siapa izan..aku kenal tak? jgn lupa bagi aku gambo nanti yer

Friday, June 18, 2010 9:18:00 AM

kedari tu bkn nama org tau emi. hehehe

Friday, June 18, 2010 9:57:00 AM

lah ingt kan kwan tu baru nk kawin..kesian gile..ehehe

ada reunion ke..bes giler..tp aku x penah pegi psl terasa diri tetingal jauh dr segi ekonomi dan kekeluargaan..haha

Friday, June 18, 2010 10:22:00 AM

bosan ekk..?

tak sempat nk bosan la plak..byk kije..!

Friday, June 18, 2010 11:03:00 AM

kak..ade award tuk akak..amek ek kat blog org..hehehe..

Post a Comment