Thursday, June 17, 2010

.:Pasal Apa Ek?:.

salam semua...entry warming up...pagi ni cam biasa dengar buletin hot fm...pastu terdengar la citer sal Azrinaz Mazhar Hakim tu diceraikan oleh Sultan Brunei ngan talak satu...sius weii...sampai skang aku masih dok mikir pasal ni...pasa apa depa cerai ek...tak dengar desas desus pun sebelum ni...eh korang tau tak sal apa, sila bitau aku...erkk...tetiba aku jadi kipochi ar ni...hehehe...

maaflah gambar takde...aku tak suka nak cetuskan kontroversi yang leh saman aku...aku takde kawan yang keje kat bukit aman nak minta tolong...sian kan...sob...sob...

11 comments

Thursday, June 17, 2010 8:06:00 AM

dah takde jodoh..

Thursday, June 17, 2010 8:08:00 AM

.:echa:.
haah ek...tak terpikir lak...tul gak kata ko tu....takde jodoh...neks...ada alasan lain tak???

Thursday, June 17, 2010 8:08:00 AM

baru dgr citer ni pg td.. tp xde pun mention sbb ape... iskk.. mcm2 hal..

Thursday, June 17, 2010 8:16:00 AM

tau xpe tkejut aku dgr berita pagi tadi xleh cite leeby2 kang kena sama jkekekeke

Thursday, June 17, 2010 8:16:00 AM

tak tau boley?

Thursday, June 17, 2010 8:45:00 AM

tak tau jugak. pesal korg tau nama sultan brunei ni? yg aku tau hanyala sultan brunei ade 6000 bijik kete mewah

Thursday, June 17, 2010 9:11:00 AM

baca belog cerita paasl dorang bercerai..tak mau lah memandai bgtahu sebab..kang kena saman lak.hoho..kawan kat bukit aman takde..bukit tinggi klang ade r

Thursday, June 17, 2010 9:36:00 AM

ehehehe kalo dia tak ckp sebabnye..mean privacy kot

Thursday, June 17, 2010 9:43:00 AM

la ya ka..tak dgr pulak citer pg ni...ihh pe la sbb nya ekk?

Thursday, June 17, 2010 10:10:00 AM

ntah..tak tau..adela sbb..dorg pun tak leh bgtau sbb melibatkan institusi diraja kan..eh btul ke..

ha..lg 1 psl kak melah pun da fail penceraian kan..msih dlm proses lg..dia kate nnti da sah dia akan citekan sbb dia becerai..biar btul dia nak cite..tggu je la..tp sian kat dia..10 thn kwin tak dpt ank..maybe sbb tu kot..

dah aku yg jd kipochi ni..ko nye psl la ni izan..huhuhu..

Thursday, June 17, 2010 10:21:00 AM

DEPA BERCERAI SEBAB TAKDER JODOH..HEHEEEEE

Post a Comment