Monday, June 28, 2010

.:Projek Pizza Kali Kedua, Pizza Aku Lagi Lawo nOj:.

hehehe...cam berlawan² lak buat pizza...nengok entry si noj NI...aku pun nak up gak entry pizza aku...hurmm...pagi sabtu tu pepagi lagi tuk sarapan aku buat pizza...ate, doh yang dibeli ari tu ada dua keping kan...so buat jelah...eh ari jumaat petang tu, kak ratna ada rekues tanya kat aku, aku beli doh pizza tu cap per...ok kak, walaupun saya dah mms akak rupa kotak dibawah ni..tapi saya nak tunjuk kat akak sekali lagi...saya beli cap ni ye kak...ada 2 keping lam tu...rege dalam rm8.90 rasanya...lupa dah...ate malas nak menguli doh kan...lalala...

ni rupa dohnya yang cantik itu...gebu dan lembut...

taraaa...pizza tuk ari tu...kali ni takde ikan bilis goreng lagi...sebab si penabur sedang enak dibuai mimpi...hahaha...memandangkan mozarella cheese masih banyak, sebab tulah aku gigih menyagat kesemuanya...yummy...hehehe...

sekian, kali kedua buat, aku tak kai tuna...sebab takde stok...so aku buh sardin...ikut suka suki aku jek la nak buh apa kan...:p...janji sedap ditelan...hahaha...

14 comments

Monday, June 28, 2010 9:27:00 AM

wat lagik?? giler kenttaaaaanng....

doh masih x aci hookkeeeyyy!!!

Monday, June 28, 2010 9:32:00 AM

.:anna:.
haah, wat la lagi...ate doh ada 2 biji kan..
eh aci la...skang seme nak cepat jek..lalala...

Monday, June 28, 2010 9:43:00 AM

wahh.. rajin la tu kalo dapat wat pizza.. banyak gak bahan2 nye kan!.. nampak pun mcm sedap jekk.. :)

Monday, June 28, 2010 9:52:00 AM

ceh pizza sadin. nmpk cam best je kan weh. kalo wat pedas2 sedap gak kan. baru la org melayu

Monday, June 28, 2010 9:53:00 AM

mmg senang gile
ni baru btol masak campak2
hahhaaa

Monday, June 28, 2010 10:05:00 AM

.:ena:.
rajin sebab seme bahan ada...kalu idak malas gak...:p

.:noj:.
sardin pun beh weii...wat pedas sampai menyinga...hehehe...

.:syana:.
hahaha...ate nak senang kan...

Monday, June 28, 2010 10:08:00 AM

wah rajinnya dia masak pizza =D

*salam ziarah

Monday, June 28, 2010 10:25:00 AM

.:adlina:.
salam...rajin sebab seme bahan ada...hehehe

Monday, June 28, 2010 10:37:00 AM

thumbs up

Monday, June 28, 2010 10:41:00 AM

comfirm!... korang tengah mabuk pizza... haih...

Monday, June 28, 2010 10:55:00 AM

apsal tak hantar kat umah aku...sob2 tak dapat wat pizza, umah aku takde oven..pinjam oven umah ko bleh?

Monday, June 28, 2010 11:20:00 AM

mak aihh meriah okk pizza kak izan

Monday, June 28, 2010 11:25:00 AM

pesal korang nih rjin sngt nih wey..

ate kalau aku beli yg segera tuh je..letak lam oven terus kembang semangguk..atenye..hehehe

pepun look so menyelerakan..

Monday, June 28, 2010 12:04:00 PM

Pizza lagi...huhuhu...umah aku tak der oven, tak bley nak buat pizza, order kat Pizza hut jer lah.

Post a Comment