Monday, June 21, 2010

.:Selamat Pengantin Baru Min:.

sabtu lepas aku dan afzan ke taman pelangi sentul...p kenduri salah seorang rakan team Kelab Kayak Dan Rekreasi (KEDARI) masa kat itm jengka dulu...ekseli min ni amik kos DIS masa kat jengka dulu...tapi aku ngan dia stat rapat bila kami sesama join KEDARI...leh dikatakan dia lessy aku masa p khemah...hahaha...rasa aku gak, banyak camping sana sini yang melibatkan aku ngan dia...terutama sekali masa kat tasik chini, kat tasik kenyir...kat taman pertanian terengganu dan banyak lagi ar...

ok, nilah pengantin perempuan yang aku maksudkan...

dan gambar kami...aku, min dan afzan...geng kuat KEDARI satu masa dahulu...hehehe...

kami lagi...cantik min ari tu...tema majlis purple + white...

ni min masa zaman kanak2 riang...camping kat tasik kenyir...hehehe...

sekian...lemau melanda...aku jadi malas nak citer pepanjang...nengok gambar jelah ek...daaa...ahli KEDARI yang lain, ada yang masih ingatkah pada min ni???

9 comments

Monday, June 21, 2010 1:37:00 PM

cantik pengantin pompuan tu berseri2 sungguh muke dia

Monday, June 21, 2010 1:40:00 PM

.:wanie:.
bekas pengantin lama belah kanan dia pun cantik gak kan...hahaha...

Monday, June 21, 2010 2:12:00 PM

eh, npe lain pic skrg ngn dulu tu..salah org la kak..tu bkn min tu..tu max..eheh

Monday, June 21, 2010 2:15:00 PM

izan..aku kenal ler..aku kan kedari jugak..kat tasik kenyir pun aku ada apa..sabo ajer lah..berseri2 min ari tuh..

Monday, June 21, 2010 2:18:00 PM

.:sevunation:.
haah lain kan...sebabnya yang atas tu mekap...yang bawah tu muka natural face...ko ni pung...aku cepuk kang...

.:emie:.
haah kan...ko pun p lah...kelupaan plak...hehehe...

Monday, June 21, 2010 2:39:00 PM

seri pengantin memang cantik!!!

selamat pengantin baru buat min, semoga berbahagia selamanya...

Monday, June 21, 2010 3:12:00 PM

mak org kalau pose mesti ngan anak kan?... cover body yg makin solid... hehehehe...

Monday, June 28, 2010 3:58:00 PM

~~~> wei lok, dah kawen pun min...hhehehee

Monday, June 28, 2010 4:07:00 PM

~~~> dah dewasa pun pun...dulu hingus meleleh lagi, skrg dah pun kawen...kalau laki dia tgk mase hingus meleleh, kompen tak kawen dgn dia...hahahaha

Post a Comment