Wednesday, June 16, 2010

.:Trademark Yang Semakin Dilupakan:.

salam...warming up entry for today...huhuhu...
kawan² dss terutamanya...tentu ingat trademark aku masa kat itm dulu...aku kan sangat gemor pakai baju kuning (pinjam nojah punya) dan suar trek merah...skang tak tergamak aku nak pakai cam gini weii kat khalayak ramai...so aku turunkan kat dak irfan...ok tak???hahaha...

arghh...gambar blur plak...

ekseli masa ni dak irfan tengah mengelap lantai...

hurmm...takde plak gambar aku pakai cam dak irfan seperti gambar di atas...yang ada cuma aku berseluar merah...buleh la...

sekian...citer pendek untuk pagi ni...sekadar mengimbau kenangan lama...arghhh rindunya saat² itu...

11 comments

Wednesday, June 16, 2010 8:24:00 AM

uhuhu..kesian irfan..kecik2 kene lap lantai..hahaha..

eh jap, ko peminat selangor ke? kuning merah?eheh

Wednesday, June 16, 2010 8:25:00 AM

hahahahha belengaih nya dulu2.. hehehe jgn mara :p

Wednesday, June 16, 2010 8:30:00 AM

.:sevunation:.
aku dera dia weii...tu aku suh dia lap lantai...

haah, aku minat kat k.sanbagamaran...bleh???hahaha...


.:fiza mak darwisy:.
ye ke belengaih???eh mana ada...cung apa tu...:p

Wednesday, June 16, 2010 8:37:00 AM

aduihhhhhhhhhhhhhhhhh nak turunkan sesuatu pun turun kan yg molek2 skit..ini seluar merah..adehhh

sib baik irfan tu nampak cool je walau pakai kaler apa2....

hishhh...

Wednesday, June 16, 2010 8:42:00 AM

.:asha:.
eh oklah tu..kenangan kan...hahaha...
ps:cari aku kat ym jap

Wednesday, June 16, 2010 8:51:00 AM

ekekekeke..

mcm2 la izan nie..

naisb baik irfan tu memg cute.. tapi awat dok ngelap lantai? :P

Wednesday, June 16, 2010 9:01:00 AM

ko memang...buta warna ape... tak matching langsung kuning n merah..heheh...nasibler irfan, dapat menurun trademark ibunyer...hehe

Wednesday, June 16, 2010 9:39:00 AM

wei ade la gambo ko pakai baju kuning suar merah. pada aku ade rasenye. nanti bile rajin menjelma aku carik

Wednesday, June 16, 2010 9:45:00 AM

sekarang org tak pakai dah seluar kembang-kembang tu ye tak?

Wednesday, June 16, 2010 10:10:00 AM

aku ingt aku ingt..mmg ko suke pakai kaler mrh kuning..prasan nak jd org slangor ek..huhuhu..pttla umh ko besih ye..ade pmbntu tlg mop lntai.hehehe..sian dak irfan..kcik2 da kene dera ye..bukti dah ade ni..siapla ko..hahahaha..

Wednesday, June 16, 2010 12:23:00 PM

mari mari saya meninggalkan jejak..a

Post a Comment