Wednesday, June 2, 2010

.:Yey...Dah Dapat Suratnya:.

surat apa???surat ni la...surat pengesahan pertukaran lantikan yang menjadi satu isu awal tahun dahulu...hehehe...so bila dah dapat surat dari JPA ni, barulah tanpa segan silu leh guna pakai nama jawatan yang baru...hehehe...SETIAUSAHA PEJABAT N27...

ahhh...cam aku jek yang beria bila dapat surat ni kan...aku rasa kengkawan yang seangkatan yang lain, mesti dah lama dapat kan...ishhh dulik ar...aku nak rasa hepi jugak...:p

notadijariku: hurmm...tak sabar nak tunggu backdated gaji baru...makan besar...yey...

23 comments

Wednesday, June 02, 2010 11:45:00 AM

cait..aku gaji baru dah dapat..tapi surat dari jpa tak dapat lagi..macam mana?..sapa nak jawab..lagi2 izan yang dapat dulu..lagi2 izan..benci aku..

Wednesday, June 02, 2010 11:50:00 AM

pehh masyuk la beb dpt tunggakan ek pas ni

hehehe

Wednesday, June 02, 2010 11:51:00 AM

rezekiiiiiiiiiiiiiiiii

Wednesday, June 02, 2010 11:55:00 AM

jom belanja i pak kenny.. muahahahaha

Wednesday, June 02, 2010 11:55:00 AM

den punya kena pulang balik. JPA eja nama silap! sob..sob

Wednesday, June 02, 2010 11:59:00 AM

.:emie:.
surat jek pun...kalu tunggakkan lain la weii...hehehe...

.:wanie:.
huhuhu...makan masa gak la nak nunggu

.:diana:.
rezeki yang dah lama...

.:MRS.K:.
gitu pulak...teruk la jpa ni...ishh...

.:fiza:.
pak kenny mana lak ni...tu baru surat dek non...tunggu entry kak non pasal duit dah masuk baru kita p ek...hahaha...giler...

Wednesday, June 02, 2010 12:08:00 PM

cit..jeles aku ni..ni yg aku tggu2 nape smpai kat ko lak dlu..tak adil la..ofis aku ni slagi srt ni tak dpt dorg tak nak wat gaji br utk kiteorg..padahal orglain leh je wat takde srt ni..argh...aku nak gak srt ni...

Wednesday, June 02, 2010 12:13:00 PM

eh, apsal u dapat letterhead kaler? we all kat atas dapat potostat ja

Wednesday, June 02, 2010 12:15:00 PM

aku setat gaji baru bln 3. sket je tunggakan. ceh

Wednesday, June 02, 2010 12:20:00 PM

.:MRS.K:.
hehehe...terlebih kaler kut...tu yang bewarna tu...hehehe...spesial kes...:p

.:lia:.
aler, ko amik jelah surat aku ni...pastu edit nama ko dan jabatan...pe susah...format surat yang sama jek pung...

.:nOj:.
aku lum stat lagi ni...kiranya tunggakan aku lagi banyak ke camner???

Wednesday, June 02, 2010 12:22:00 PM

betul kata awk.. saya dah lama dapat. last thursday lagi. tapi bila saya dapat, saya terus peruk dalam laci meja saya sbb masa tu saya lagi excited nak balik kampung. heheheh.. hari ni bila ada seseorang bertanyakan saya tentang perkara para 5, baru saya selongkar meja saya balik.. oleh itu, hari ni baru saya merasa kegembiraan itu.. makanya saya join awak jelah ek utk sama² gembira.. lepas ni dapat duit backdated awak nak beli apa? saya nak beli sebijik banglo kat promenade persint 7 yang mengadap tasik tu.. alah yang kalu nak pegi cyberjaya tu naik flyover kat sekolah sri putri tu dia belok kiri tu.. :P

Wednesday, June 02, 2010 12:24:00 PM

.:mel:.
duit backdated tu aku nak li pampers ngan susu anak2 jek...buleh???hahaha

Wednesday, June 02, 2010 12:33:00 PM

Tahniah!!

blh la nelanja pas nie.. :)

Wednesday, June 02, 2010 12:40:00 PM

tapi kenapa CC aku tulis jawatan aku 26?

Wednesday, June 02, 2010 12:50:00 PM

wa..sioknye..kite baru nk g intebiu JPA sok..huhuuhu..tahniah ye..

Wednesday, June 02, 2010 12:58:00 PM

wow!
congrats!
bila la plak kan PT (PO) nak naek N22 neh?
kof kof kof!!~

>_____<

Wednesday, June 02, 2010 1:13:00 PM

amboi2 tahniah laa noooo...
naik mncanak laa ye....
otomatik setara dip...
jgn lupa kong si kong....

Wednesday, June 02, 2010 1:32:00 PM

kat sini pun berabad nak dapat surat tu.. ntah bila nak dapat

Wednesday, June 02, 2010 1:50:00 PM

kak,dia ade mintak surat sokongan..salinan penyata perkhidmatan ngan kew 8 tu..nak wat camane? kite wat sendiri ke kementerian buatkan? konfius den..

Wednesday, June 02, 2010 1:54:00 PM

.:Ena:.
mekasih...bleh aih...leh jumpa2 kan...

.:miss geli:.
sajer nak kurangkan dari 27 jadi 26...genap la beh dari ganjil...lalala...

.:ckyn:.
semoga berjaya ye interbiu itu

.:Xett Hereen:.
moga lepas ni ada rezeki tuk PTPO lak ek...mudahan

.:ainhany:.
alhamdulillah

.:kak mimi:.
lor, akak pun lum dapat???saya ingatkan saya yang palig lambat dapat...aiyayaya...

.:ummiaqeef:.
pe kata kita wat dunno jelah...itu seme keja bahagian admin...hahaha...

Wednesday, June 02, 2010 3:02:00 PM

orang x dpt lg surat jpa tu tp yg org tau duit yg backdated tu org akan dapat gaji bulan 7 ..hehehe..ade org dalam..hehehe..

Wednesday, June 02, 2010 6:15:00 PM

perg..beznye kau naik pangkat ek.gaji baru murah rezki ko ni...

Thursday, June 03, 2010 9:22:00 AM

tahniah wey..aku hampes la lom dpt lagi..ish lambat tui..
gaji mmg la lambat..tak dpt2 lagi..tertunggak dpt raya kot..kira2 lam 1k lebih la..rejeki nk raya..rasanya..

Post a Comment