Tuesday, July 20, 2010

.: Aku Memang Cute...So What???:.


ari tu...masa jejalan ke blog zue aka ...http://deeliraz.blogspot.com nama samaran dia...aku terpandang nama blog ku terpampang sebagai penerima award ni....haihh..sib baik la aku wat blogwalking itu hari...dah ler si pemberi award tak ingatkan aku suh amik award kat blog dia....kalu aku tak sedo akan hal ni, makanya berkurun la award ni diperam kat blog dia tu kan....hehehe

oklah, ada beberapa soklan plak kena jawab...

1.Apa nama blog dan knape letak name tu?
I KNOW THAT I'M GETTING OLDER BUT I REFUSED TO GROW UP
sebabnya ku ni tak sedar2 diri yang makin hari aku ni makin dimamah usia...tu aku enggan nak membesar tu....lalala...


2. Jelaskan knape bagaimana anda boleh dapat idea nk letak nama URL blog anda?
kenapa dan bagaimana ~ jawapan seperti di atas


3. Bila blog anda mula beroperasi?
22 Julai 2008...sama dengan terbitnya first entry sempena aku create blog ni...hehehe...tak lama lagi kan???


4. Siapa follower pertama anda?
tah...aku lupa...tak cek plak...diri sendiri kut...hahaha...


5. Ucapan kpd si pemberi award
mekasih atas award yang best ini...terasa diriku begitu kiut dan miut...hahah...


6. Tag 9 org yg anda rasa patut terima award ni. :)
kawan aku lebih dari 9...so aku tak layan ar soklan ni...lalala...

1 comment

Wednesday, July 21, 2010 11:05:00 AM

erk..lupa plak nak igtkan izan :)
ye ye ..anda mmg ciut

Post a Comment