Thursday, July 15, 2010

Wilma Muhammad...Artis Di Opis

salam semua...ok dah sikit ni...eh korang masih ingat tak pada seorang artis yang pernah glamer satu masa dahulu???nama dia wilma muhammad???meh aku recall memori korang balik...ni aku tempek gambar lelama dia dulu...

masih tak ingat...takpe...tak ingat pun takpe...no hal la...tak rugi pung...ekseli wilma ni pernah berlakon filem pasrah ngan norman hakim ni..

dan nak dijadikan citer...masa aku dok belek² fesbuk ni, nampaklah gambar opismate aku dan wilma ni...wahh...dah berubah dia sekarang...makin ayu dengan bertudung...i loikeee...ekseli wilma ni datang upis teman hasben dia renew pilot licence...hasben wilma ni memang pilot kat MAS tu...nama dia MAHIR EFFENDI...

cantik kan dia sekarang...ayu bertudung gitu...

dan gambar mereka lagi...
gambar aku???nan ado...tepat jam 4:30 aku dah balik...takde tunggu² lagi...dan kesahnya wilma ni datang dalam jam lepas aku balik la...hehehe...so takde can la...eh takpelah, nanti bebila JFK datang lagi, aku amik gambar dia...ok tak...cehh...sejak bila aku beria nak bergambar ngan artis ni...hahaha...

11 comments

Thursday, July 15, 2010 9:53:00 AM

wah! simple dimple! lawo plk tu w.p simple.. huhu

Thursday, July 15, 2010 10:12:00 AM

da lain ek muka die...
comey .. cam ni la..
dulu seksi kemain .. skrg dah bertudung labuh + bj longgar lagi ...haaaa

aku ingat die ih .. ade aksi ranjang tak brape ranjang ... pastu erra buka pintu ..terkejut beruk tuh ..

Thursday, July 15, 2010 10:35:00 AM

weeewiittt.kak wilma mang cantek.. hehehe.. seb bek kak farizan ajak bergambO hahaha.. sje je kng2an kan hehehe.. maceh kak nory..hehe

Thursday, July 15, 2010 10:35:00 AM

wilma berubah ke arah kebaikkan, mcm wardina,, cuma wilma tak jadi artis lagi

Thursday, July 15, 2010 10:59:00 AM

Alhamdulillah...sejuk sket mata memandang ^_^

Thursday, July 15, 2010 11:15:00 AM

yg tinggi tu ke wei??

dan JFK tu sape plak. beria aku baca balik takde nmpk pun perkataan JFK tu ditaip

Thursday, July 15, 2010 12:08:00 PM

eh..eh..skrg wilma bertudung lagii lawa larr..lawa bnykk..body still maintain gituhh..

Thursday, July 15, 2010 3:14:00 PM

ooo..dia ni yang dulu ade belakon ghazal untuk rabiah jugak..belakon dgn jamal abdillah..

Friday, January 28, 2011 3:49:00 PM

Inna lillah wainna ilaihi rajiun..

http://mstar.com.my/hiburan/cerita.asp?file=/2011/1/28/mstar_hiburan/20110128140852&sec=mstar_hiburan

Friday, January 28, 2011 3:50:00 PM

Inna lillah wainna ilaihi rajiun...

http://mstar.com.my/hiburan/cerita.asp?file=/2011/1/28/mstar_hiburan/20110128140852&sec=mstar_hiburan

Wednesday, June 20, 2012 2:36:00 AM

Boleh tak awak padam gambar Wilma tak bertudung tuh.. Bukan apa, berdoa kita buka pekung lama dia bila dia dah bertudung. Btw, husband dia dah meninggal, serangan jantung..

Post a Comment