Wednesday, July 7, 2010

.:Belum Tidur Lagi:.

haiihh...aku masih lum mengantuk...mata masih segar bugar...jam menunjukkan kul 10 setengah malam...selalunya time gini aku dah belayar ke alam mimpi dah...tapi skang aku masih ligat dok menaip...hehehe...lam paler aku ni dok mikir gimanakah caranya dan apa yang perlu aku lakukan esok tuk menyedarkan seseorang...haihh...siyes...aku dok mikir lagi ni...rasa cam nak biarkan jek...tapi tak leh...alahaii...aku serender leh tak???hehehe...

owhh...bos masih bercuti sok...dia hadiri kursus haji...alhamdulillah, kalu tiada aral, bos aku, isteri dia dan anak pompuan dia akan menunaikan haji pada tahun ni...behnya kan..aku ni tah bila la nak sampai ke tanah suci mekah tu...haihh...harap2 aku berpeluang la kan...hurmmm...ritu masa borak2  ngan bos aku ni, dia tanyalah kan...zan...nak kirim apa saya p  haji ni...erkk...kirim doa jelah capt...capt doakan moga saya sekeluarga sentiasa dilimpahi rezeki dan rahmat dari Allah...tu jek yang saya pinta...bos hanya tersenyum...mesti lam hati dia dok kata gini...sib baik kirim doa jek..buatnya kirim pak arab sorang dua...bislah...hahaha...siot jek kan aku wat spekulasi isi hati bos....:p

eh, rindu plak aku bila bos cuti ni...bosan weii...takde orang nak ajak borak...minum2 tu tak ar kan...pernah gak ar beberapa kali bos acah2 ajak makan or minum kat kafe bawah...tapi aku hanya jawab dengan lawakan jek...takmo ar capt...kang orang kata skandal lak...hahaha..bos hanya tergelak jek bila aku cakap gitu...hehehe...siyes ar, dah hampir 7 tahun lebih aku berkhidmat jadi PA dia...so aku senang berborak ngan dia...gi pun sesi keluarga dia aku dah kenal...skang aku rasa aku cam PA pada isteri dia gak pun ada...:p

eh oklah, aku nak sambung 'keje' skit....tu jelah omelan malam aku ari ni...lam paler masih ligat memikir...ya Allah, berikanlah aku petunjuk...abang...jom tido...:p