Wednesday, July 28, 2010

.:Bersabarlah Wahai Ibu:.

kejadian ni berlaku tatkala aku sedang kesibukan di dapur...sedang asyik memasak, tetiba kedengaran tangisan si adik...kuat...aku terus meluru ke luar...ya Allah...nah amik...kesan gigitan di pipi kiri adik...perghhh masa tu rasa cam amarah aku dah berada di kemuncak dah...aku amik hanger, kasi kat kaki kakak sedas dua...geram...tak mau langsung beralah ngan adik...asyiklah nak berebut...yang membuatkan aku bertambah geram, dia gigit pipi adik dia ok...fuhh...kalu ilang sabar, teruk kakak kena ngan aku...tapi bila ingatkan 'satu perkara' aku cepat cool..aku amik adik, dakap dia kuat²...gosok² pipi dia...rasa nak join nangis jek ngan si adik...siyes...kesan gigitan yang agak berbekas ok...saper tak rasa sakit kan, kena gigit gitu...ishh...kakak, oh kakak, napelah gigit adik cam gini...tak sayangkah kakak pada adik...sok² bila ibu TIADA, ibu harap sangat kakak ngan adik saling menyayangi antara satu sama lain...hurmmm

sian adik... masih berbekas airmatanya itu...

see...kesan merah di pipi kiri...

dan akhirnya meninggalkan lebam...sob...sob...

ini buktinya...hurmm...siyes aku speechless...

dan kesimpulan dari citer ni....jangan biarkan anak² kecil anda sendirian tanpa pengawasan...walaupun anak kecil anda bermain dengan kakak atau abangnya...ianya belum pasti selamat...huwaa...

sudahnya, aku mendukung irfan sambil memasak...huwaa...nak patah pinggang aku ok...uhukss...

15 comments

Wednesday, July 28, 2010 10:17:00 AM

lorrr cian irfan. masing2 kecik lg ni. masih lum pandai main sesama kot. nanti besar sket nanti ok la. dun wori. pastu kakak pas kena rotan dia plak melalak ke

Wednesday, July 28, 2010 10:17:00 AM

ritu aku gigit dia kat belakang..takde la menangis sangat..hahhaha...sape suh tak pakai baju...dah nampak lemak-lemak..buat mummy geram je

Wednesday, July 28, 2010 10:18:00 AM

ishhh.. ganas jugak kakak ni wei... bahya jugak... dia geram kot wei.. aku tengok pp irfan pun aku jadi geram.. hishhhh

Wednesday, July 28, 2010 10:21:00 AM

eeeii sakit mesti sakit

kesian mesti kakak dia gigit kuat2

huhuhu

Wednesday, July 28, 2010 10:25:00 AM

maybe kakak dah hilang sabar kut.pastu hilang pertimbangan.kan kak izan ada cerita..adik dia selalu buli kakak tuh.

Wednesday, July 28, 2010 10:27:00 AM

ko kne amek iktibar ni Zan..jgn tggal diorg br2 jer bermain2 bersame...aaa..irfan jgn nanges lg ek..irfan kuatkn..ibu irfan kne geget kt ayah irfan pn rilekssssss jer..xnanges pn...ahahahahha

Wednesday, July 28, 2010 10:27:00 AM

.:noj:.
maunya tak melalak..siap cakap gini...ibuuuu nak sayangggg...tau pun dia...haihh...

.:missgeli:.
kalu ko gigit sampai melalak dak irfan ni, mau aku rotan ko plak weii..

.:echa:.
ganas la weii...sebab marah dia dah memuncak..haihh...ko lak nak gigit persal weii..:p

.:wanie:.
tah ler kuat ke idak....rasa kuat tu, sampai dia ketap bibir...haihhh

Wednesday, July 28, 2010 10:49:00 AM

manggggggaaaaaaiihhh... geget??? adesssss...sian dik ipan...

sian kat kakak jugak...

Wednesday, July 28, 2010 10:53:00 AM

ala.. masz yg bc ni pon rs nak nangis jugak.. hwua!!! sakitnyer kena geget..

cian kat adik, cian kat kakak, cian kat ibu jugak..

Wednesday, July 28, 2010 11:01:00 AM

konpius..kalo kt taska ipan buli org, kat umah akak plk buli ipan..selalu akak jga adik ni gigit adik.haish..mmg ijo la kalo selalu cm ni

Wednesday, July 28, 2010 11:04:00 AM

sabarlah dik....akak syg adik tu...ibu pn jgn la emosi sgt..mereka sedang membuktikan kasih syng tu....hihiii

sayang anak tangan2kan....hihii

Wednesday, July 28, 2010 11:16:00 AM

yg aku lak..adik gigit abgnye...alahai...ehehe ganas tak?

rajin ko memasak skrg ni..aritu kata tak makanmlm dah..ehehehe

Wednesday, July 28, 2010 12:04:00 PM

cian si irfan...
kakak tu xberapa nk paham lg tuh...
masak sama2 ngan dak kecik..hehe

Wednesday, July 28, 2010 12:28:00 PM

aku slalu geget anak aku ... hahaha...geram ...


kesian nye adek .. kena geget ...
lebam plak tuh .. cam bengkak ckit pipi pic ats sekali ...kakak geram ngan kegebuan adek kot...

Wednesday, July 28, 2010 12:45:00 PM

alahai sianya sampai lebam.. dulu masa sy kecik mak ckp pii sy pun kena gigit ngan sepupu.. sampai sekrg ada kesan urat di pipi tp dah tak berapa jelas.. sian adik mesti sakit sgt masa kena gigit tu

Post a Comment