Thursday, July 8, 2010

.:Bukan Lagi Rahsia:.

eh puan fiza naman ni...dah terpengaruh gak pun dia...haihh...sibuk nak tau apa kaler aku beli...ate, dia pun dah terpengaruh nak beli gak kain segulung gini...hahaha...huh...ada yang kata cam kain langsir la plak...hehehe...walhal aku sendiri yang kata kan...tapi semalam dek kerana rambang mata yakmat...aku dah kenan kaler ni...dulik ar...hubby cam protes...arhhh tetiap tahun asiklah dia pilih kaler...ijau jek...takde kaler lain dah yang cantik dimata dia...

tapi semalam by hook by crook...aku amik kaler ni...soft jek...pink!!!yeyeye...tak sabar nak nengok kejambuan si hubby dan irfan in pink...:p

ada gak tengok kaler terkoish (tak reti eja), pepel dan macam² lagi...tapi tuk raya aidilfitri aku dah kenan kaler ni jugak...tunggu raya aji ar, li kain segulung kaler lain lak...hahaha...tak pe kan bang...:p

18 comments

Thursday, July 08, 2010 1:43:00 PM

alamak!!! fink la! sukanya mak! tp kalo I yg beli tu mau buat lgsir la gamaknya jgn hrp naman nak pakai!

cian hubby akak terpaksa ikut dak ijo ni..ekeke

seb baik fink.. eh2 ada turqoise eh(camtu la eja) hikhik.mesti lawo!

napa tak amik tu?

Thursday, July 08, 2010 1:45:00 PM

.:fiza mak darwisy:.
eh sesekali pakai pink ok per...ensemmmm berganda2...hahaha...jambu lagi...
turqoise tu tuk raya aji lor...:P

Thursday, July 08, 2010 1:49:00 PM

wah...sekali beli utk semua...senang kan...xyah nak pening2 pala....ikut warna blog lagi tue....akk jahit sendiri ke..?

Thursday, July 08, 2010 1:49:00 PM

huh.... bila aku cakap pink.. kata salah.. blah ar..

Thursday, July 08, 2010 1:51:00 PM

@Echa

aler, bila masa ko cakap...ko taip...cehh tu pun nak marah...nah amik adiah ni...:p

Thursday, July 08, 2010 1:52:00 PM

@SiTi

hahaha...haah kan, kaler blog la...takdelah jahit sendiri dik...tailor juga jahit...anto bila siap amik dan byar...

Thursday, July 08, 2010 1:52:00 PM

oo pink ke.. aku ingt kaler turqoise ke.. purple ke.. gold ke..

btw, ok la tu.. aku suka! hahahahaha

Thursday, July 08, 2010 1:55:00 PM

@Delima

pink la...sesekali katanya...hehehe...dan aku ingat nak buh manik ke labuci ke...kasi cantik sikit...sebab kosong jek kan

Thursday, July 08, 2010 1:57:00 PM

aritu kite nak beli kain kaler pink pastu hubby kite kate geli..hahaha...ape2 ntah..

Thursday, July 08, 2010 2:00:00 PM

huh baru je hubby aku ajak pink. dh ko pilih pink tak kuasa la aku nk ikut ko berpink jugak. tukar kaler lain. x kira

Thursday, July 08, 2010 2:00:00 PM

oi wat langsir pun lawo kain tu. ko bli la 2-3 kayu. bayu raye yg tu, langsir pun yg tu. hahaha

Thursday, July 08, 2010 2:02:00 PM

.:ummiaqeef:.
tulah lelaki...kononnya alergik sangat kaler pink...tapi jambu pe bila pakai kaler pink ni...

.:noj:.
hahaha...aku nengok gambar kawin ko la terpengaruh ngan pink ni...

siott ko...takmo ar...langsir kaler pink terang sikit...hahaha...

Thursday, July 08, 2010 2:27:00 PM

wah sekuarga sekayu ... dasat lah ...
slalu mak ngan anak pompuan ..ayah ngan anak laki ...

tu pun cun gak .. tahun depan la aku buat sekayu gak .. tahun nih bj raya dah siap ... turquoise (fiza cam ni la eja)

Thursday, July 08, 2010 2:35:00 PM

.:eima:.
hahaha...aku tetiap tahun beli sekayu...senang...barulah leh masuk kontest pakaian sedondon...hehehehe...

apalah wei janji korang paham maksud kaler tu...:p

Thursday, July 08, 2010 3:11:00 PM

cantik kaler soft pink.. akak pun bila la nak merasa pakai baju raya kaler soft pink ni. hubby cam tak mau.. kena paksa gak tahun depan ni

Thursday, July 08, 2010 3:17:00 PM

pink

pink

pink

*pengsan

Thursday, July 08, 2010 3:56:00 PM

ai tak beli lagi kain....tlg beli? gaun ada?

Thursday, July 08, 2010 4:04:00 PM

wah lawa la weh!!

Post a Comment