Thursday, July 15, 2010

.:Bunyian:.

psstt...psstt...kalu korang la kan...apa korang buat bila mana tetiba kedengaran bunyi kentut yang agak kuat dan bertalu² datang dari bilik bos...bukan sekali tapi berkali² dah aku alami perkara gini...hehehe...

yang pasti, aku naik segan ok...ishhh...

hehehe...eh ni bukan aib bos aku tau...kekadang bila dia kentut, dia lak yang gelak...hahaha...aku???tumpang gelak samalah...

12 comments

Thursday, July 15, 2010 3:03:00 PM

kah kah kah..

tompang gelak..

ngeeeeeeeeeeee...

Thursday, July 15, 2010 3:07:00 PM

la....nape x lawan balik?biar dalam opis tu jadi mcm medan petempuran..hahha..

Thursday, July 15, 2010 3:08:00 PM

.:ena:.
oit oit...apa ni...kentut jugak ek???

.:diana:.
apa???lawan balik???idok la...takut berbau lak...tapi kalu sendawa kuat, sayalah juaranya...lalala...

Thursday, July 15, 2010 3:21:00 PM

ahhahaha kelakarnya tok ya ni.. kekeke

malu I kalo bos duk kentut2 ni...

Thursday, July 15, 2010 3:29:00 PM

akak, bos suzie selalu gak kentut.. dah la kuat.. byk kali plak tu.. tiap mgu msti ade bunyi kentut.. mmg x malu! ingat suzie x dgr ke..

Thursday, July 15, 2010 3:44:00 PM

Bilamana ko dengar je, terus ko sedut dalam². manalah tau, ko dpt aura boss ko lalu ko sampaikan kat laki ko. ko tak nak? dato' tu baiii.. hehehehe

Thursday, July 15, 2010 4:04:00 PM

mu ngan boh mu sama2 bengong...

Thursday, July 15, 2010 4:06:00 PM

tumpang gelak gak. kahkahkah

Thursday, July 15, 2010 4:17:00 PM

hahahah..mcm bpk metua aku gak la..tp aku tak sound direct..aku ckp ngn ank aku cmni..eee..atok kentut busuk..hahahaha..

Thursday, July 15, 2010 4:52:00 PM

nk buat camne

gelak jelah :P

Friday, July 16, 2010 8:46:00 AM

hehe mmg lawak la bos ko tu.. pe kata ko berbalas kentut dgn dia.. hehehe

Friday, July 16, 2010 3:48:00 PM

haahaahaa..kak zan saya pun tergelak jugak tau..coz masa saya ganti tempat kak zan saya pun terkena jugak ngan bunyi-bunyian nie..tapi saya abaikan je..sekali kak zan kuarkan entry nie uat saya teregat balik kejadian tu...adoiiiii...

Post a Comment