Friday, July 9, 2010

.:Dah Tempah:.

hehehe...rasa senang ati aku ni...ni baru balik dari anto 4 pasang kain tuk dijadikan baju kurung kat tailor...ekseli aku tempah 7 pasang baju tahun ni...3 lagi aku tempah kat bekas cikgu taska HNI...ekseli takdelah sampai 7 pasang baju raya aku...yang rasmi baju raya hanya 3 jek...yang 4 lagi baju nak wat pakai p keje hari²...sonok kan menempah...tapi nak membayar masak...kalu sepasang tailor amik RM30 tuk baju kurung, maknanya aku kena sediakan RM210 tuk 7 pasang baju itu...hahah...tu lum dicampur ngan baju tempahan anak² tu...hubby dia bayar sendirilah kan...

pepun tak sabar nak tunggu baju² itu siap...kalu ada yang siap sebelum raya, leh aku rasmi dulu kan...hurmm...dah lama tak pakai baju baru p keje ni...asik dok ulang baju yang sama jek...arhhh boring....

notadijariku: pose lum lagi, aku sibuk pikir nak raya ni...eh kueh raya lum tempah...haihhh...

14 comments

Friday, July 09, 2010 2:42:00 PM

advance tul ko kak

Friday, July 09, 2010 2:47:00 PM

wah!!

syoknyer kalau RM30 jer.. kat sini baju kurung sampai RM60-70 tau.. huhu..

camtu leh la tempah banayk2 kan!.. heheh

Friday, July 09, 2010 2:47:00 PM

perghhh...byk tol baju ghaye..aku selai pn xdek lg nih.

Friday, July 09, 2010 3:11:00 PM

.:anjos:.
hehehe...kan aku kata baju keje sekali tu...dua dalam satu maa...

.:ena:.
wahh mahalnya...kalu kat sini RM30 tu dah mahal...kat kg rm25 jek tau...

Friday, July 09, 2010 3:11:00 PM

ahaha aI pon haritu hantar 7psg! masakla bila siap nnti nak membayar!! sehelai Rm35*7! ahhhh abis duit mak!

Friday, July 09, 2010 3:13:00 PM

.:wanie:.
hehehe...kenalah advance...lelambat kang takde tailor yang mau...

Friday, July 09, 2010 3:15:00 PM

bj rye mmg kne tempah awal la klu x kang org dh x mo amik...spe la rugi?? kiteeeeeee jugak...hekhek

Friday, July 09, 2010 3:19:00 PM

yayaya dh tempah yehh?? tahniah!
aku ni tah bila taun nk tempah jek.. asik la dok mengumpul kain ela nih. aihhh raya thn ni beli siap lagi la gamaknyer.. hehe

Friday, July 09, 2010 3:29:00 PM

.:fiza mak darwisy:.
so kesimpulannya, moh la stat menabung dari sekarang...hahaha...

.:mrs ecam:.
betul betul betul...
thumbs UP...

Friday, July 09, 2010 3:30:00 PM

.:ayang:.
hehehe...ko teruskan mengumpul...agak² banyak sangat ko derma kat aku sebarangn sepasang dua...ok tak???

Friday, July 09, 2010 3:58:00 PM

betui tuh ..lmbt tailor tak mo amik...diorg marah² kite plak ..
seb baik tak pandai jahit baju ..klu aku pun tak hingin bg ko jahit ceh ..

Friday, July 09, 2010 5:12:00 PM

murah nye rm30 je..last time anta tailor rm50..tp tu pon anta kat uma org..kalo anta kdai lg mahal..byk nye beli kain..beli kat jakel tu ke..yg iklan kat tv..jakel SA..ehehe

Friday, July 09, 2010 7:31:00 PM

akak pun sama gak, baju raya merangkap baju kerja. hehehehe nasib baik akak suh mak jahitkan.. so boleh bayar ansur2. hehehe (walaupun mak jahit, tp akak still bg mak upah, sian dia penat jahitkan baju)

Sunday, July 11, 2010 2:58:00 PM

hekelleh baju raya..tempah wat per byk2..(ngan nada jelezzzz)maklumlah aku menanti hari nak beranak ja kan..so tak leh la melaram kai baju kebaya,kurung semua huhuhuhuhuhu..takpa la aku pkai maxi raya yg ready made je kot..

Post a Comment