Tuesday, July 6, 2010

.:Down Ar Kalu Gini:.

hurmm..aku rasa sana sini kawan aku dok alami perkara yang sama...komen ilang melayang² tah ke mana...damnn...mencik ar gini...blogspot saje nak boikot aku ek...tak pe takpe...harap² cepatlah menda ni diselesaikan...hehehe...

aku jadi down ar bila jadi gini...tak tau apa perkembangan sana...mencikk...

geram sama...ishh...memang betul2 down ni...huwaaa...

notadijariku: baru balik dari beli belah di jualan puspanita...wahh, banyak tul aku membawa balik hasil tangkapan...asyik...asyik...duit pun banyak gak abis...huwaaa....

9 comments

Tuesday, July 06, 2010 1:18:00 PM

masalah yg sama.ckp ad i komen.bila bukk ckp unmoderated.then g kat dashboard ,da xde

Tuesday, July 06, 2010 1:52:00 PM

eh..ilang mcm mana? x phm...

ilang mcm aku tulis2 pstu x kua kat komen mcm tu?

aku pon alami gak..aku nk reply ko komen...then..x de display pon..aku pon malas..biarkan je..uaua

Tuesday, July 06, 2010 1:57:00 PM

yelah...tumpang down sama..hukhuk..hope cepat la settle!

Tuesday, July 06, 2010 2:58:00 PM

shoping lagi cik comot kite ni.

Tuesday, July 06, 2010 4:00:00 PM

Situ..sana...sini org dok citer pasal tak bley comment, sabo jer lah. Kejap jer nih.

Tuesday, July 06, 2010 5:46:00 PM

sama2 kita bersabar menunggu mslh setel...huhuu rasa cam nk nangeh je minta2 la ngan jd lg lebey teruk pasni...

Tuesday, July 06, 2010 10:03:00 PM

.:mamalieyna:.
tulah tu kan...cam tak bermakna jek nak berblog lagi...huwaaa....

Anonymous
Tuesday, July 06, 2010 10:09:00 PM

ai yg bname cik anon tatkala mlm..
laki ku akan bkursus selama 2 minggu..
jadi sibuk jap lagi ni... nak gi bayo bil air..auuuuuuuukkkkkkk...
muahahahah.. mahap..
pale maseh weng...

-teka la sape ai??-

Wednesday, July 07, 2010 7:34:00 AM

.:seme orang:.
yey, komen dah pulih...yahoo...barulah ada semangat gini...hehehe

Post a Comment