Thursday, July 1, 2010

.:Durian Oh Durian...Aku Mang Addicted Ngan Durian:.

selasa lepas ada pasar tani kat sini...so aku kuar awal...kebetulan bos pun balik awal...so amik mana yang sempat...ai polo...singgah pasar tani lam keadaan ujan renyai² sempatlah aku li ayam goreng pakcik bob tu...pastu tak sempat nak jejalan ar...ate dah ujan kan...tetiba aku terpandang kat abang yang jual duyan...haihh...ati aku mula dup dap dup dap...bukan pada abang tu...tapi pada duyan yang dia jual...haihh...memang menggugat selera ok...so aku cepat² ke parking kete, sms hubby suh beli duyan...alasan???aku ngidam walaupun sedang bendera merah...ok tak???hahaha...

so tunggu punya tunggu duyan yang diorder, lebih kurang nak dekat maghrib gak ar, hubby balik bawa dua bijik duyan ni...fuhh, aku apa lagi, tanpa menyalami tangan hubby terus amik duyan tu dan terus p buka...huh...memang sedap isinya...aku makan berulas² tanpa pelawa orang yang membawa balik duyan itu...arghh dulik ar...hehehe...

durian oh durian...semalam adik aku sms...tanya bila aku nak balik kampung...ajak cari sebakul durian kat tong kiat...haihh...memang menggugat iman ok...

dan semalam...sedang aku menikmati lebihan ulasan durian yang aku simpan lam peti...tetiba mamat dibawah ni sebuk mengendeng²...cehh...ingatkan apa...rupanya dia pun nak seulas gak...tu kat tangan dia tu sedang memegang seulas durian ok...
pssstt...abaikan perutya yang boncit itu...hahaha...

wahhh...makan dengan lahapnya ok...

nengok, kemain luas dia buka mulut...hehehe...

eh rasa tak cukup lak durian yang tinggal...rasa nak lagi la...hurmm...mana nak cari ek...tolongggg....

19 comments

Thursday, July 01, 2010 12:27:00 PM

aaaaahhh... menciiikkk arrr kalo ade org wat n3 doyan... ahhhh...

nseb bukan udang merah.. kalo x, msti ai lagi meroyann...

Thursday, July 01, 2010 12:28:00 PM

ahhhhh.. mencikkkkkkkkkk.. dah terhengattttt!!!!... tpakse carik ar ni.. dah 2 ari x mkn........... nymaphhh ko kak...

dik ipan.. blaaaahh la wat mummy anna tliurrr.. caiissss lu dik ipannn..

arrrrggghhh.. stress doyann!!!!!!!

Thursday, July 01, 2010 12:28:00 PM

amboi... peyot... slalu dengar mak die cite peyot bapak die je... sama naik eh?

Thursday, July 01, 2010 12:32:00 PM

kat umah aku ada lagi.. ko nak?? aku pos.. hehehehee

Thursday, July 01, 2010 12:35:00 PM

lorh..nak jugak durian..nak wat cekodok durian..hehe...

Thursday, July 01, 2010 12:49:00 PM

hahaa kita pon antu duyan...ari ni da wt n3 sal duyan semalam gak...

ehh bulatnya pewot si kecik tu..geramm..!

Thursday, July 01, 2010 12:52:00 PM

maaaaihhhh!!

tembam nye dak erfan tu.. semangat sungguh!.. gewam wehhh nak cubit2 sayang. :)

nasib baik dah ngapp durian aritu.. kalo tak mesti gedik2 gak mintak ngan en. hubby.. heheh

Thursday, July 01, 2010 1:13:00 PM

me pun addicted ngan durian....nak2 durian kampung....yang manis2 pahit tu...terbaiiikkkkk....

amboi si muncit tu...kemain syok dia makan durian sambil duduk kat kerusi yerk....cam boss besar

Thursday, July 01, 2010 1:13:00 PM

doyan peberet aku laki bini...huh last wek anuar beli 5 biji doyan kg..huh terangkat ataih bwh hujung beranda..sedp yakmat...

tuh irfan bakal jdi antu doyan gak tuh..ehhe

Thursday, July 01, 2010 1:52:00 PM

aku pn minat gileeee doyan
aku suke mkn kt Kg Baru sbb pakcik tu kenal ngan kitorg
kalo pegi sure dia bg yg elok2
lg sedap kalo dpt mkn situ
heaven!!
tp sedar diri skrg ni.tak bleh pelahap mcm dulu huhu

Thursday, July 01, 2010 2:09:00 PM

pergghhhh menjejes air liur auntie tgk irfan bdk dobot mata cepet mcm kacuk cina mkn doyan.

Thursday, July 01, 2010 2:22:00 PM

ehehehe dobok tul budak yg makan durian tu..ehehe kiut

Thursday, July 01, 2010 2:26:00 PM

alamanda la wei ..
MIL aku p beli gak selasa tuh .. tp aku tak sempat mkn ..
mlm tu lupa ... esok nye dah jadi pengat ..aku lupa gak ..
balik nih tatau ade lagi ke tak .. huhhu

Thursday, July 01, 2010 2:38:00 PM

yum yum best durian :)

anyway
pls vote for my lil ariff
u need to write 'vote 02' at this link:
http://damiaqish.blogspot.com/2010/07/top-8-green-cutest-baby-cute-contest.html

Thursday, July 01, 2010 3:03:00 PM

kt tepi jln kn bnyk jual...eheh...kt sg.buloh la tp nyer...ngeh3

Thursday, July 01, 2010 3:28:00 PM

.:anna:.
hahah...ai memang sengaja yu buat yu meroyan bagai...

:ejaMaria:.
lor, ate bapak borek² ank rintik²

.:anna:.
wahh nyampah tul ko ek, sampai 2 kali komeng...hahaha...

.:echa:.
eh nak ar...post ek...ko ada alamat aku kan...

.:cik aida comei:.
wow behnya cekodok durian...

.:fieza79:.
ate skang musim kan...bulat perutku???hahaha...

.:ena:.
mana ader auntie...irfan maintain slim lagi...

.:zanna:.
wahh, duyan tu memang terbaekk...kampung mari...arhhh ko dah buat aku terliur duyan cap tu plak...haihh..

.:fyzz:.
awat hang tak ajak aku sekali...

.:syana:.
eh sib baik ko sedar diri...tapi tak per weii...ko kena ar belasah skang...sementara berpeluang...kang time ko panntang aku citer sal duyan kanng, ko gak yang nangis...hahaha...

.:afne:.
hahaha...dia makan dengan penuh perasaan ok..

.:asha:.
eh mana ada dobok...bapak budak yang makan duyan tu lagiii dobok weii...

.:eima:.
alamanda tu mang ada...tapi tak jual biji...jual ulas jek...takmo takmo...tak asli tu...hahaha...

.:mama zharfan:.
ok ok sy p vote...kalu menang adiah share² ek...hehehe

.:mrs ecam:.
mak aihhh sungai buloh tu...takde yang jauh lagi..hahaha...cari kat salak tinggi jelah...

Thursday, July 01, 2010 4:40:00 PM

amboi kemain anak bujang ko makan doyan aku try bg damia dia xmau dia luah balik doyan tu hehehe mayb sebab aku mmg xpenah mkn doyan time peknen & aku kureng skit doyan dia pon sama ikut aku

Friday, July 02, 2010 12:53:00 AM

perghh, dia punya posing makan... tu gaya nikmat la tu!hahahaha.

Friday, July 02, 2010 7:31:00 AM

.:nana:.
wahhh rugilah ko...ilang satu kenikmatan...hahaha..

.:hidemichi:.
tulah tu...memang betul2 menikmati...ate turutkan si ibu kan...hahah

Post a Comment