Friday, July 16, 2010

.:Floria 2010:.

fuhh...berpeluh mak...baru pulang dari berpoya² di Floria...dah lama nak p, akhirnya sampai jua aku ke sini...yelah, kalu nak bawa anak² time cuaca panas cam gini rasanya idak la kan...tu yang ajak opismate p sana jugak²...sangat menarik tahun ni sebab banyak taman² yang terbina...tak seperti tahun sudah...

eh malas nak taip panjang lagi...so meh la cuci mata ngan gambar yang ada ok...



















sekian...floria ni akan berakhir pada 18 Julai 2010 ni..so pada yang belum berkunjung...silalah ke sana...hehehe...tak rugi nengok banyakkkk bunga...suka...suka...

12 comments

Friday, July 16, 2010 2:50:00 PM

baru nak gi esok..

Friday, July 16, 2010 3:03:00 PM

gambo yang buka tingkap tu mcm gambo hari raye pulak..

Friday, July 16, 2010 3:17:00 PM

wah3 g time weekday's ke???? gilo kentangggg

Friday, July 16, 2010 3:28:00 PM

bestnye buaian ngan rakit tu!! bergambor lawa tu.

Friday, July 16, 2010 3:31:00 PM

banyak gambo ko jeeee.. mana gambo bunganya????

Friday, July 16, 2010 3:44:00 PM

waakaakaaa...penat sehh bergambo..tapi memang best coz kengkawan yang pegi semuanya gelos berpossing..kak zan klu bawak anak tak dapat la nak jadik cam gini kan..kann...

Friday, July 16, 2010 3:46:00 PM

kak. pesal mcm bkembang dgn jayanye niiii?? haiihh.. ke ai kelabu mate plakkk ni...

Friday, July 16, 2010 3:51:00 PM

a ah aku pun nk tnye cam eca. ni nk tunjuk gambo floria ke gambo diri sendiri ni. hampeh

Friday, July 16, 2010 3:51:00 PM

hehehe..makin cantek tmn bunge tu dgn kehadiran korg ;p

Friday, July 16, 2010 4:13:00 PM

cantek nye pergola yg ade kelambu putih tu... nak pergola tu...

Friday, July 16, 2010 4:56:00 PM

kak gambar ko bawah pokok kelapa tu stylo gak

hihihihi

Friday, July 16, 2010 5:02:00 PM

nak gi jugak.. insyaallah kalu keadaan hubby mengizinkan..

Post a Comment