Wednesday, July 7, 2010

.:Hanya Kerana Lagenda Budak Setan:.

hai kengkawan...pagi ni ada sedikit hepi sebab masalah semalam dah selesai...mencik aku tau...down seharian...mud nak berblog pun kureng...hahaha...eh oklah, lupakan sal tu...ni nak citer sal entry baru tuk ari ni...ingat tak jumaat lepas aku ngan kengkawan p berlibur kat jusco equine park tu...masa jejalan ngan derang, aku terjumpa novel EDISI TERHAD Lagenda Budak Setan ni...ekseli aku dah baca novel ni...tapi tu tahun bila kan...sejak urat banyak putus ni, aku jadi lupa jalan ceritanya...so dek kerana terpedaya, aku beli gak ar novel itu...hahaha...layannn...sehari jek baca dah abis...ate, peminat novel kan...

ni novel yang aku maksudkan itu...Edisi Terhad ye...dicetak semula tuk kali ke berapa tah hanya kerana permintaan yang ramai dek kerana filem LAGENDA BUDAK SETAN itu...katanya akan kuar drama the series lak...tunggu jelah kan...

dan korang jangan terpedaya ngan kulit di atas...kulit itu semata kulit sahaja...yang pastinya, kulit depan still macam dulu...cam gambar di bawah belah kanan ni...yang belah kiri tu, sama cam poster filem jek...hehehe...

dan skang aku tunggu sambungan novel ni dicetak balik yakni KATERINA dan LAGENDA BERAKHIR...alahaiii...sambungan katerina ni alkisahnya citer sal awek kasyah nan sorang lagi...maybe kasyah bercinta ngan dia lak lepas kematian ayu...hurmm...kalu nak tahu lebih lanjut bagi peminat novel terutamanya, kena lah dapatkan novel² ini dipasaran...ok tak???

15 comments

Wednesday, July 07, 2010 8:18:00 AM

dahsyat penangan LBS ni ek hehehe

Wednesday, July 07, 2010 8:24:00 AM

tau tak per...aku pun terpengaruh jugak ni...hahaha

Wednesday, July 07, 2010 8:30:00 AM

ni baper % share ko dapat ni?? hehehehe

Wednesday, July 07, 2010 8:34:00 AM

.:echa:.
hehehe...adalah sikit...mana leh kasi tau...resia...

Wednesday, July 07, 2010 8:48:00 AM

ko dh siap baca tu, meh bg aku la plak

Wednesday, July 07, 2010 8:52:00 AM

.:noj:.
ok...aku pos sekarang...guna DHL ekspress ek...kejap lagi sampai la tu...hehehe

Wednesday, July 07, 2010 8:52:00 AM

susah giler cari novel ni.. sana sini akak gi kedai buku.. semua sold out..

Wednesday, July 07, 2010 8:55:00 AM

.:kak mimi:.
ye ke kak???masa saya beli ritu, baru jek sampai...
akak tak bitau akak tengah cari...kalu idak leh belikan tuk akak tau...:p
.

Wednesday, July 07, 2010 9:17:00 AM

zannnnn.. aku pun mencari novel ni gak. aduyai, saje mau buat koleksi sebab.. er.. sebab aku pun tatau la aku penah baca ke tak novel LBS ni dulu. tu la sebab aku tak pernah pun ingat cerita LBS nih. kalu dia tipu aku dlm panggung pun aku percaya jer sebab aku memang totally lupa ingatan lah weh.. whahahahahab (spt cikgeligeli la plak)

agak kau if aku merempit balik kang, novel ni ada lagi tak kat kedai buku tersebut?? eh, nape aku tak pernah nampak pun kedai buku everytime aku gi situ.. ni yg kompius nih....

Wednesday, July 07, 2010 9:22:00 AM

.:mel:.
lor, ko pun cari gak ar...fyi jalan citer novel dan filem lain tau...sebab filem tu diolah dan digarap menjadi jalan citer yang lebih menarik...hehehe...
aku beli kat jj tu...kedai buku ni baru rasanya...kedai buku POPULAR...sebelah kedai baju t-zed tu...dulu kedai lain kalu tak silap aku...p la cari sebelum kehabisan stok...sebab edisi terhad katanya...

Wednesday, July 07, 2010 9:47:00 AM

dulu masa skolah aku gile baca novel ni.. aku dh lupa ceritanya cmne.. hahahaha

Wednesday, July 07, 2010 9:50:00 AM

.:delima:.
oit...masa sekolah tu tahun bila...bukan ko ngan aku sebaya ke...

Wednesday, July 07, 2010 10:36:00 AM

dulu pun tak minat baca ..
skrg tak de masa nk baca .. nk baca kat umah .. konflik ngan tugas².. kat opis konflik tugas² gak .. aarrrgghhh !!

Wednesday, July 07, 2010 11:20:00 AM

izan : berapa harga novel tu.. nanti akak try cari kt MV pulak.. kalau tak jumpa akak kirim kat kau ok .. mungkin stok baru sampai tu.. sebab haritu rata2 sold out.

Wednesday, July 07, 2010 2:35:00 PM

.:eima:.
pendek kata, ko kena lupakan jelah niat suci murni ko tuk baca novel ni...gitu???

.:kak mimi:.
hurmm..lupa lak, kalu tak silap rege dia rm23.90...nanti saya cek semula kak ek???

Post a Comment