Sunday, July 18, 2010

.:Isu Fesyen Tudung Bersanggul Lagi:.

hai semua...ingat tak kat entry aku sebelum ni...aler entry INI...pasal isu fesyen bertudung ni la kan...hurmmm...aku nengok lately makin ramai plak yang pakai sanggul2 ni...cam trend plak kan...bajet cung kut bila pakai sanggul palesu tu...hahaha...kat opis aku ni pun ada gak rasanya...:p

kalu aku???erkk...takde wang la nak beli sanggul palesu tu...ada duit baik aku beli menda lain...lalala...so tadi jejalan kat fesbuk ternampak gambar di bawah ni...so korang bacalah ek...kata sharing kan caring...bagi sesapa yang lum tau, silalah amik tau kan...


sekian, informasi di pagi ahad nan indah ini...

9 comments

Sunday, July 18, 2010 9:04:00 AM

penah baca info ni tp kat fesbuk... ko tau kak, anna tag gmbo ni kat syarifah apetah , yg pengacara tv9 tu... pastu die say thanks.. ahhhhaaaaaiiii.....

Sunday, July 18, 2010 9:24:00 AM

ahhaahahaha idea yg bernas dari anna anuar tu..kekeke.. masa p event paridah ritu ramai gilos model pkai sanggul palesu ni..sblm ni tak pnh tau pon kewujudan sggul ni..hahaha igtkan rambut sendiri,,ahhahahah

Sunday, July 18, 2010 12:11:00 PM

dlu sy pnh buat entry ni..

biasala.ad yg setuju dgn ape yg saya buat.ad yg x..

Sunday, July 18, 2010 12:21:00 PM

Wallahuaklam kan izan
sbb maksud sebenar pasal hadith tu kita tak boleh sewenang2nya nak huraikan sbb mungkin maksudnya lain.. kena rujuk dulu pd yg pakar.. tak silapnya ada sorang ustaz apa namanya dah jawab pasal isu nie tapi katanya tidak seperti sanggul contoh tudung kat atas tu sbb tudung tu tak salah yg salah adalah orang yg menyalahgunakan tudung tu..
yg betulnya adalah orang yg berpakaian tapi tak serupa pakai baju.. bertudung pulak tak mcm pakai tudung..
tapi pelikkan naper la suka sangat sampai nak kena pakai sanggul palsu bagai? haihhh! macam2.. fesyen punyer pasal sanggup orang buat apa saja..
wallahuaklam..

Jgn marah ye izan, terlebih sudahhh!!

Sunday, July 18, 2010 2:11:00 PM

issk dh komen ilang pulok..aduss..

herm..mmg makin berleluasa pemakaian tudung cenggitu skrg ni kan..tp kt opis kite tkde la yg beriya pakai sanggul palsu, tp bertongcang tinggi tu ada la..nk tegur, kurang ilmu yg sahih pulak..huhu..

Monday, July 19, 2010 2:56:00 AM

.:anna:.
owhh...si farah deeba tu ek...gud gud....tak salah kita sedarkan mereka yang terlupa kan...selamat beramal..

.:mrs fiza:.
hehehe...sian ko dik, baru tau skang...lalala...

.:gula gula kapas:.
tulah tak seme orang leh terima teguran...terpulanglah kan..

.:ena:.
perghh...komen yang agak panjang dan menarik disitu..
rajin plak ena menaip rini ek..hehehe...

.:mamalieyna:.
hehehe...sian kat eyna...biarlah eyna...sok2 dia sedor sendiri la kan...kita pun kena rujuk pada yang lebih mengetahui kan...

Monday, July 19, 2010 9:28:00 AM

camne leh jadik sanggul gini ek? letak bonggol unta ke atas kepala. hehehe

saya,
yang tidak penah ikat rambut ketika pakai tudung

Monday, July 19, 2010 10:53:00 AM

aku dah tak sanggul..uhukkss..dulu yer..skang tak dah..sangguh aku dah leleh kat bawah..so, no more sanggul...

Monday, July 19, 2010 2:19:00 PM

ooo..kalo mcm tu kena pki rmbut pendek la eh..

Post a Comment