Tuesday, July 13, 2010

.:Jauh Di Sudut Hati:.

haah...jauh di sudut hati aku cemburu sangat dengan seorang sahabat ini...semalam, masa aku berjalan² di alam maya di fesbuk terutamanya...ternampaklah status beliau...demm...terus menerus cemburu merasuk seluruh diri aku ni...alahaiii...tapi siyes aku memang jeles bangat weii....pepun aku ucapkan tahniah kepada midot...

nilah status yang membuatkan hatiku cemburu sepanjang malam...uhukss...:p

dah tertulis rezeki dia kan...behnya...bila agaknya rezeki aku plak...hurmmm..buat midot, jangan lupa doakan kesejahteraan kawan² masa berada di sana...dan semoga selamat pergi dan selamat kembali dengan haji yang mabrur...

notadijariku: doaku moga Allah berikan kepada ku kesempatan untuk ke tanah suci bersama suami tercinta sebelum diri ini dijemput pulang buat selamanya....insya'Allah...

12 comments

Tuesday, July 13, 2010 7:45:00 AM

InsyaAllah dapat gi..
wat potongan utk tabung haji??kekeke

I ni belom lg..simpanan tabung haji ada 50hinggit!kekeke

asyik tertangguh2 je nk wat ptongn gaji

Tuesday, July 13, 2010 8:00:00 AM

insyaAllah kak

aminn

Tuesday, July 13, 2010 8:17:00 AM

fiza tak yah kate ko .. akupun sama ..akaun aku tah xtive ke tak ....
zaman Sekolah rendah lagi..huhu ..
smlm cam nk bukak kat klinik kesihatan p.9 cam ramai plak ...

Tuesday, July 13, 2010 8:33:00 AM

aku plak langsung tak bukak lg akaun tabung aji neh. isshh. seblum aku mendoakan diri aku sendiri, aku doakan dulu supaya mak n ayah aku dapat pegi.

lepas tu baru doakan supaya aku berkesempatan merasa menjadi hajah sebelum menutup mata tak bukak bukak dah.

tahniah midot. semoga berpeluang pegi dan mendapat haji yang mabrur

Tuesday, July 13, 2010 8:41:00 AM

waah bertuah kwn awak tu ye..Alhamdulillah dan Insyaallah untuk kita2 ni..

Tuesday, July 13, 2010 8:52:00 AM

.:mrs fiza:.
owhh...akak dah lama wat potongan tabung haji ni...tapi nak p haji tah bila tah..

.:wanie:.
insyaAllah...

.:eima:.
baik ko bukak akaun sebelum terlambat...

.:noj:.
hurmm...rezeki dia kan...
mudahan ada rezeki tuk kita sekeluarga plak...

.:mamalieyna:.
tulah tu...memang bertuah sungguh...arghhh jeles...

Tuesday, July 13, 2010 9:02:00 AM

aku pun jeles

tapi mcm nojah..aku nak dahulukan mak abah dulu...sdg usaha kumpul duit tuk mereka skit2....(mereka tak sedar pun duit ada masuk)..

Tuesday, July 13, 2010 9:37:00 AM

hm..mmg rezki midot..muda lg n sihat lg da dpt pegi..hrp2 aku pun dpt pegi ms msih muda n sihat..tp tula..aku pun nak dulukan mama papa aku dlu..

Tuesday, July 13, 2010 9:42:00 AM

alhamdulillah..dah rejeki midot...

moga moga kita turut sama kena tempias midot..heheheh

Tuesday, July 13, 2010 10:18:00 AM

alhamdulillah... murah rezeki kwn ko tu jan.. syok nyeeee..

elok gi time memuda ni kan sementara larat lagi..

Tuesday, July 13, 2010 11:06:00 AM

Seronok kan klo muda² dah dapat gi. Insya'allah...klo kita dah niat nak kesana akan sampai jugak. satu hari nnt.

Tuesday, July 13, 2010 4:16:00 PM

tahniah midot..insyallah nnti dh bergelar hajjah dh kawan kita midot nih.dulu dh pi umrah..

aku pun sama cam nojah la..tabung aji pun takdak lg..tp aku rasa aku dh bukak masa dajah 6 siap dpt tabung haji lg..:)..tp tak valid dh..

tahniah midot..

Post a Comment