Thursday, July 29, 2010

.:Kadang² Terlebih Zat Itu Memang Bagus...Tapi:.

nengok, berat aku hanya 51kg jek..heheh...nipu betul...
hai semua...cam biasa, citer selingan di petang hari ni...rasanya cam dah lama aku tak timbang berat aku ni...rasa cam makin mengembang la plak...tapi...aku pelik tau, kalu masa baby kalu kita terlebih zat a.k.a dobok kan main orang bangga...tapi skang lain plak jadinya kan...mencikkk..

ha, cuba korang kira berapa tongkol keratan badan budak ni...hehehe...tapi yang pasti dia comel kan...

dan persoalannya, adakah dak kecit dibawah berpotensi jadi cam budak di atas???owhhh tidak...minta dijauhkan...cukuplah dengan apa yang ada sekarang...hehehe...

sekian...MJ malam ni...yey...kita baca yasin sesama ye...lalala...

5 comments

Thursday, July 29, 2010 4:21:00 PM

tak lah ... nanti dah besar die lagi lasak .. kecik la badan die ..
kecik lagi tak yah risau la izan ... coemy tuh ...gebu ...
jgn mak die sudah la yg makin gebu ...


huhu sedey MJ .... mencik ..

Thursday, July 29, 2010 4:28:00 PM

kcik2 cumel lah...cube klu dh beso...leh msk sumo uuu...hihihihi

Thursday, July 29, 2010 4:38:00 PM

semangat tul badan budak tu.. scary gak tu..

cam irfan tu memg elok la kan!..

ok la camtu .. malam nanti ena datang umah ye.. kita baca sama2.. =P

Thursday, July 29, 2010 5:09:00 PM

salam..
takpe kalau anak tak tembam dan gebus, yang penting sihat dan cergas.. selalu kalau budak cergas ni badan dia tak naik mana ..

p/s: berketul2nya budak dalam gambar tuh.. takut tengok.. itu dah bukan comel dah, tapi comot.. heee..

Thursday, July 29, 2010 8:44:00 PM

aha..comel anak akk..

so akk jaga la diet dia.takot gak obesiti nanti

Post a Comment