Friday, July 23, 2010

.:Kerepek Simpulan Kasih Buat Mereka:.

fuhh..baru siap menge'pack balang² tuk penghantaran minggu depan...harap² sempatlah derang seme rasa sebelum puasa ni...zue aka deelira...ko tak yah pose la bila dapat kepek ni...hehehe...


update ringkas di petang hari ni...sebab...

1. aku nak balik kampung jap² lagi
2. barang² kain baju lum packing...tapi kalu balik jengka tak yah bawa balik banyak baju...sebab banyak baju tinggal kat gobok lam bilik tu...hehehe
3. tak sabar nak kutip buah manggis, harap² adalah rezeki tuk aku...masaklah wahai manggis
4. sabtu nak p dusun durian adik ipar kat besul, jerantut...weeee...makan durian lagiii...pulun jangan tak pulun
5. harap² lagi adalah buah nam nam tuk meke² yang mengidam itu...huhuhu...
6. kul 4 keta baru siap servis...tukar minyak itam, brek pad dsb...
7. lambatnya hubby nak pikap...hati dah kat kampung ni...hehehe...
8. eh tak lupa juga tempoyak bagi meke yang ngidam jugak...kalu aku wat bisnes masyuk ni...ekekeke...

daaa...selamat berhujung minggu...minggu ni ada SURIA FM punya apa tah orang panggil depan mahkamah ni...so pada warga putrajaya atau yang berdekatan, leh ar datang ke sini...hehehe...babai la....

13 comments

Friday, July 23, 2010 3:32:00 PM

weh aku termasuk kan kat dlm list buat nam nam pak nam tu. tempoyak gak.. hahaha.. aku pun ada dkt dgn ko..alah lebih kurang 1jam perjalanan kot jarak ko dgn aku tu.. apapun slamat berangkat ek kang. kalu jumpa kat highway tin tin pon pon la aku..

Friday, July 23, 2010 3:43:00 PM

.:mel:.
maaf mel, ko tak tersenarai...ekekeke...giler ramai yang nak tersenarai ni...haihh...
senang2 jemput datang ke rumah mak aku ye...leh p pasar malam bando jengka...lama dah tak p...

Friday, July 23, 2010 3:44:00 PM

bestnye. kira ni nk mkn before pose la kan. tak sabo dh nk mkn.

wei berhati2 di jalan raya. mkn durian tu jgn melampau sgt. ceh

Friday, July 23, 2010 3:53:00 PM

jangan lupa buah mggis n buah nam² utk ai!! tak baik hampakan org ngidam nI!!! wakakakaka

kalo boleh durian sekali! hahahaha

Friday, July 23, 2010 4:06:00 PM

aku nk gak..x de adiah saguhati ke?
bg la aku yg kecik pek bersaiz sederhana..hahah

Friday, July 23, 2010 4:10:00 PM

sonok la cenggitu ..
bak mai buah manggis tu 2,3 biji noooooo.. heheheh..

selamat bercuti la yek!

Friday, July 23, 2010 4:35:00 PM

izan buat sendiri ker kerepek tu? tak jual tuk raya ni?

Friday, July 23, 2010 5:02:00 PM

sonot nya nk balek kg...kutip buah manggis lg...sua2 sini sama..

slmt bercoti..!

Friday, July 23, 2010 8:45:00 PM

tak jugak menjawab soalan aku walau ada tertera gambo kerepek...

Friday, July 23, 2010 9:00:00 PM

izzan...

layan my TAG plzzz(hihi)

Friday, July 23, 2010 9:57:00 PM

uih..gigih mengganti pose nih..kena habiskan jugak.kepek leh wat sambut "raya" habis ganti pose ekekee..

erk..org jengka ker? :p org pahang la nih? hehe..

Friday, July 23, 2010 10:02:00 PM

rajin nye buat kerepek..!

Friday, July 23, 2010 10:53:00 PM

apakejadah buah nam nam tu Izan?

Post a Comment