Thursday, July 29, 2010

.:Maaf Saya Tak Sengaja:.

salam semua...dah makan...mak baru balik dari jualan di MOA tu...huhuhu...sebenarnya mak malas nak p sana...sebab mak tahu, kalu mak p jugak², mesti ada sebarang dua barang hasil tangkapan yang akan mak bawa balik...mesti punyalah...paling tidak pun air jambu batu secawan...hehehe...

jualan ni akan diadakan setiap bulan selepas gaji...derang ni memang, tahu² jek kan...huhuhu...so dah ada yang mengajak, mak pun layan jelah...meh la nengok gambar yang mak snap² curi tadi...hehehe...

macam² barangn ada dijual...

keronsanng pattern baru kut...5pcs RM10...giler murah...tapi mak tak beli pung...maklumlah mak bawa RM10 jek tadi tau...

ada jual tudung²...tapi ni pun mak tak beli...sebab mak tak leh layan la tudung² ada awning ni...buruks rupa mak bila pakai...huhuhu...

eh suar syedap pun ada...ni pun mak tak beli...sebab dah banyak dah kat umah...nengoklah bulan² akan datang...hahaha...bajet kan...

ha, baju kenak² pun ada...tapi mak tak beli pun baju kat sini...mahai...mak tak mampu...:p

handbag² pun ada...

dan macam² lagilah...mak nengok gerai jualan kali ni banyak la plak dari kebiasaan...makin bertambah la...

mak suka nengok cupcake² gini...tapi beli tu idok la...manis...tak elok makan manis² gini...ekekeke...

dan sudahnya...mak hanya beli 2 bungkus roti gebu @ syedap...teringat masa ngandungkan dak irfan dulu, mak selalu layan makan roti ni...siap kirim² kat kengkawan tau...mak rasa, sebab tulah irfan gebu cam skang kut...hahaha...alasan betul...

dan mak juga beli sehelai shawl cotton cintan punya...ada love² kaler itam putih ni...nak try pakai shawl jenis cotton ar plak...

eh tak lupa juga, mak beli tshirt yang berharga RM5 tuk 2 helai...ni tuk basahan jek...same pattern lain warna tuk adik dan kakak..

so, tu jelah citer mak tengahari ni...dah jam 2 ni...mak nak sambung bekerja...babai semua...erkk...sejak bila aku jadi cam nyah² ni..mak mak bagai...eh layan jelah...adiosss...

notadijariku : total mak abis tadi RM16..mak bawak RM10...baki selebihnya mak pow member mak..ekekek...apa guna ada member kan...lalala...

10 comments

Thursday, July 29, 2010 2:04:00 PM

Salam izan... bestnya ada jualan kat opis... sini takdok...

hadiah aritu dah sampai.. tq ye....

Thursday, July 29, 2010 2:13:00 PM

eh.. aku reply kat sini ajelah ek.. LBS tu.. yg pree tayang kat prima boleh ar tengok.. kalau kena beli tiket bagai.. tak koselah aku.. hahahahahahaha...

Thursday, July 29, 2010 2:16:00 PM

.@e_da:.
huhuhu...sini ada pun masalah...abis duit...ekekek...
ye ke dah sampai...alhamdulillah..

.:echa:.
ko salah ruangan komen ni...haihhh

Thursday, July 29, 2010 2:27:00 PM

eh td kate bwk rm10 je.ni da lbh 10git..hehehehe..mengalahkan aku yg duk ats ni yek..aku pun takde bli ape2 kali ni nye jualan..tggu bln dpnla..

Thursday, July 29, 2010 2:29:00 PM

kata bwk sploh hinggit jek tp bli dh lebih dh tu...tipu ek...kui3

Thursday, July 29, 2010 2:32:00 PM

.:lia:.
hehehe...lupa lak nak citer sampai abis...sib baik ko tanya...so aku dah edit tadi...lebihnya pnjam kawan la...hahaha...

.:mrs ecam:.
eh mana ada tipu...baru perasan lupa nak citer kesudahannya...ekekeke...

Thursday, July 29, 2010 2:35:00 PM

ehh mak.. suar sedap ko tu kan.. tah le aku laki bini panggil suar nyonya.. hahaha

lg 1 ni mak.. ko p pasar sana hajak aku kan?? cian aku.. kenkawan p jalan xajak aku.. laki lak aku ajak jenjalan manjang xpat nk g. huh alasan.

Thursday, July 29, 2010 2:47:00 PM

makk beznye soping kt opis je aku rs mcm sama je blogger alycia soping kt MOA ni

Thursday, July 29, 2010 3:12:00 PM

tu la aku dok kire lebih dah.. duit bw soploh hengget .. rupa nye pow member

Thursday, July 29, 2010 10:25:00 PM

bestnya leh shoping tudung :)

Post a Comment