Saturday, July 31, 2010

.:Malam Minggu Yang Bingung:.

hurmmm...memang agak bingung malam ni...haihhh...

1. anak2 dah tido...lepas maghrib tadi dah bantai tido...uhukss...awal benar kan...si kakak demam tak berapa nak kebah lagi...si adik ngantuk akibat kekenyangan yang teramat sangat...hahaha...

2. bosannya...tak tau aku nak borak ngan sape ni..owhhh abang, balik la cepat sikit...eh lupa, gimana lawan bola kat sana???menang ke kalah???

3. rasa cam lapo lite2 ni...tapi malas nak masak...hari ni lam sejarah berkali2 sebab aku tak makan dan masak nasi pung...huhu...ate, dok bujang hubby takde kan...hahaha...

4. ni cam batuk2 lite2 gak ni...tapi sib baik ada ubat batuk lam peti...so baru pas togok dua tiga kali...sure jap2 lagi aku weng...hahaha...

5. hingus meleleh tak berhenti ni...haihh...selesema, nyah kau dari sini...huh...

6. rasa cam nak nonton tv, tapi bosan ar...tak tau nak nengok citer pe..g pun aku bukan kaki tb...hahaha...

klah, nak wat per yang patut ni...mata pun dah cam nak terkatup ni...babaiii...selamat bermalam minggu

notadijariku: hurmmm....teringat malam minggu tatkala bujang2 dulu...behnya merempit...opsss...

2 comments

Saturday, July 31, 2010 10:06:00 PM

skang musim flu..hati2 ye kak :)

Sunday, August 01, 2010 2:21:00 PM

aku pun tgh weng weng ni..pening kepala..kelmarin pg nilai, sogo..habis dah 1k tuk terapi-shoping

Post a Comment