Friday, July 2, 2010

.:Mereka Pernah Menjadi Pendidikku:.

eh, malam2 jumaat gini lewat plak aku tido...huhuhu...ate tengah bendera merah kan...hubby nengok jelah ok...opss...dah dah...aku bukan nak citer sal tu...ni blog tuk bacaan umum...bukan 18SX ok...nak blog 18SX punya citer...p sana...lalala...

so memalam ni tetiba rajin lak aku online...sajelah, nengok2 pe yang aku tertinggal kan...dan tetiba kat wall fb aku tadi, terpandang satu gambar yang dipos oleh cik dan skang puan naliza...haihh...rindunya pada mereka semua...mereka adalah pensyarah yang banyak berjasa mengantoikan aku hingga mengheret aku extend bersem2 tau...hahaha...eh takdelah..tanpa mereka aku tak leh menaip selaju ini kan...lalala...riak disitu...

kengkawan DSS terutamanya...ingat tak korang pada mereka dibawah ni???aku cuma ingat akan tiga nama jek...yang baju biru tu Puan Ro Aw(Rohana Awang), pastu Cik Puan Naliza Solat...dan Puan Hezlin Hassan..aler, puas aku cuba ingati siap ek yang kai baju kaler pink ni...ada sesapa yang sudi refresh ingatan aku yang semakin pudar ni tak..haihhh...

rindu akan mereka...tapi rindu lagi pada skandal2 yang telah aku tinggalkan...hahaha..siot jek ayat kan...:p

walau apa yang terjadi...walau apa yang berlaku...uitm tetap dihatiku...disitulah tempat aku menimba ilmu...disitulah tempat aku mengenali erti sebuah persahabatan...disitulah tempat aku mengenali erti perkhemahan...dan disitulah sebuah cinta yang putus ditengah jalan....arghhh...sungguh banyak kenangan yang tercipta di sana....yang pasti...aku rindu akan sebuah tempat yang bernama UiTM Jengka itu...demmm...

notadijariku: maaf bang...emosional terlebih...pepun semua itu hanyalah kenangan yang tidak dapat dilupakan...alahaiii...

11 comments

Thursday, July 01, 2010 10:28:00 PM

uish aku tak ingat yg ko lupa tu...ehehe urat aku pun dasat gak ni putus2...

kalo ko tak ckp itu puan ro aw..langsung aku lupa...sudah dimamah usia...puan hezlin jugak tetap cun...puan naliza jugak..nampak muda lagi..

Friday, July 02, 2010 12:45:00 AM

e'eehh...nak jugak skandeles..x nak kalah!hahahaha

Friday, July 02, 2010 7:30:00 AM

.:asha:.
weii malam tadi baru dok teringat nama dia...kalu aku tak silap dia adalah cik laili...kan kan...
tulah puan hezlin maintain kan...

.:hidemichi:.
erkk...tak leh ke...nak la jugak...hahaha...

Friday, July 02, 2010 8:14:00 AM

percintaan tgh jln... apakah?? x kena langgar ke putus tgh jln??uihhh.. hebat nye kesah cintaaaa....

Friday, July 02, 2010 8:17:00 AM

.:anna:.
siot je ko ek...lempang kang...

Friday, July 02, 2010 8:27:00 AM

x pe...nt bebila abg bukak lak citer scandal abg kan!!!huhu..rasa rasa tu pun dasyat jugak..gabungkan sekali dr sekolah rendah samapai la sekolah menengah lepas tu alam lepas sekolah sekali!!!hehehe

Friday, July 02, 2010 8:29:00 AM

aku kenangan kt tempat belaja xde la pengalaman cinta2 ngan budak kolej heheh

Friday, July 02, 2010 8:33:00 AM

ko becinta ngn sape? ni mcm cite ILUSI yg kat tv3 tu? da nk kawin pstu tetibe mati eksiden? pstu kawin ngn kwn lg sorg???

satu lg, kan diorg pki name tag..leh jek tgk name org tu..x yh teka2..ehehe

Friday, July 02, 2010 9:24:00 AM

tula..aku pun rs cik laili..dgn cik hezlin tu aku tak kenal..sbb tak ajo kiteorg pun..cik naliza mmg best..ade sorg lec shorthand..puan khadijah klu tak silap..dia klu bc teks mmg jelas btul..bile ade s dlm setiap pekataan mmg dia tekan btul2 s tu..alhamdulillah aku tak mcm ko izan..hahahah..lain org lain rezki kan..klu ko tak extend aku tak kenal sgt ngn ko..

Friday, July 02, 2010 9:32:00 AM

.:are race:.
hahaha...balas dendam nampak...:p

.:nana:.
weii...rugilah gitu...:p

.:lia:.
siot jek ko kan...smpat lagi silang aku disitu...cehhh

Friday, July 02, 2010 5:49:00 PM

aku ingat ro au n liza tu ajer..yang lain aku tak ingat..aku ingat mazwan..heheheh..gambo kawin cik liza tu takder ker..aku nak tengok..

Post a Comment