Thursday, July 15, 2010

.:Momentum Berblog Aku Agak Lari Ari Ni:.

haah...memang lari...kaco bilau tul rasa...tetiba rindu kat 2 orang budak kat bawah ni...haihh...









yang pasti mood aku sedikit down ini hari...haihhh...eh lupa nak bitau...aku tak pose ari ni tau...tunggu bulan ramadhan la aku pose...so aku leh diajak mengumpat, mengata, apa² la yang sewaktu dengannya...lalala...

notadijariku: cehh...takkan nak tunggu bulan puasa baru nak berenti ngumpat bagai kan...ishhh teruk betul la...

9 comments

Thursday, July 15, 2010 12:33:00 PM

org posa...kena dok diam2 ni...huhu..

comei anak2 comot..eh anak izanN...hehe..

Thursday, July 15, 2010 12:35:00 PM

tengok gambo kakak, tetiba teringin nak makan sweet corn cup..

Thursday, July 15, 2010 12:47:00 PM

wehh.. aku suke pic irfan yg ke 4 tuh.. seksii comeyy.. hehehe

Thursday, July 15, 2010 1:21:00 PM

aku suka gambo irfan yg fes. comel je ngan mihun kt dagu. dan aku geram ngan cupcorn kakak. skang aku dh teringin ni. camne?

Thursday, July 15, 2010 2:35:00 PM

bulan puasa kan bulan melatih umat menjadi manusia yang berhati baik dan mulia...sbb tu wujudnye bulan mulia itu...kita kena paham...itu adalah latihan selama 30 hari...

Thursday, July 15, 2010 2:55:00 PM

pa yg lari..?
comey anak izan...cantek arr rmbut ank yg pempuan tu...

Thursday, July 15, 2010 3:09:00 PM

sedap nya bihunnnnn...

Thursday, July 15, 2010 3:09:00 PM

sedap nya bihunnnnn...

Thursday, July 15, 2010 3:10:00 PM

.:semua orang:.
huhuhu...

Post a Comment