Friday, July 9, 2010

.:Nangis Ke???Huwaaaa...:.

siyes...aku sedih ar ari ni..bukan aku sedih baca entry wanie tu...yang tu tak abis2 sedih dia...tapi aku sedih bila mikirkan keterlupaan aku ni...nangis beb...dah lama tak nangis...kalu dulu aku selalu nangis sebab aku banyak konflik lam diri sendiri...lebih2 lagi bila hubby aku tu tak faham2...asyik2 aku yang wat keje, basuh kain aku, bukak kain aku...seme sal kain aku la...tu mang aku nangis...makan hati beb...

tapi petang tadi aku nangis gak ar...bergenang air mata aku ni...sebab???huwaaa...rantai tangan pemberian mak aku ilang...sib baik rantai tangan pemberian hubby masa termaktubnya aku dan dia suami isteri pada malam akad nikah tu masih ada...haihhh...siyes aku nangis...ni betul2 ni..bukan cubaan...puas aku mikir, manalah perginya rantai tangan tu...ritu pernah sekali tercicir lam kete...skang aku tak tau kat mana tercicirnya...

skang emosi aku kekadang ok, kekadang tak ok ni..bila aku  nengok gambar2 aku dan terpandang akan rantai tangan tu, aku jadi hiba...siyess...lebih hiba dari putus kasih...duit tu beb...kalu orang lain jumpa dan anto kedai bajak gadai...paling busuk maunya dapat RM1k beb...dah ar rege emas mahal skang...huwaa...aku sambung nangis ni...

so kesimpulannya, aku kena mimpi  banyak kali la, kalu  nak dapat pengganti rantai tangan tu...kena kumpul dan kumpul duit lam tabung katak lagi ar...tapi jauh disudut hati aku ni, kekonon nak sedapkan hati sendiri, hati kecil aku berkata...sabarlah izan, tu baru ilang rantai tangan...bukan leh bawa mati pun menda tu seme...gulpss...sib baik aku pat terima...tenang sikit ar skang...haihh...

eh kalu ada sesapa terjumpa rantai tangan aku tu, sila bitau...huwaaa....sob...sob...dah terikut2 hari nangis sedunia wanie ari ni...:(


6 comments

Friday, July 09, 2010 9:12:00 PM

1. sori la kak, ko pun terjebak syahdu walaupun reason lain

2. cuba ko cari kak, salah letak kot

3. mmg harga emas mahal nak mampus skrg. mintak2 aku jumpe rantai tu

gyahahahahahahahaha

Friday, July 09, 2010 9:15:00 PM

.:wanie:.
1. isshh...ni kena badi ko ar ni...dah syahdu2 ari jemaat nan indah ni..

2. dah cari, sah bukan salah letak...bis seme tempat aku selongkar...laki aku kata, semalam dia perasan ada lagi rantai tu...skang memang SAH takde...

3. tau tak per...so mimpilah aku nak dapat pengganti kan...
ha kalu ko jumpa ko p bajak gadai, separuh duit tu ko masuk lam akaun aku ek...

hahaha...ampehhh...

Friday, July 09, 2010 11:08:00 PM

uishhh..sedey kot.mmg bole buat pelaburan rantai emas tuh.

Saturday, July 10, 2010 7:22:00 AM

patutla abg kata 'eh..yg ilang tu abg ganti balik ngan bulat tu bleh dak??' huhu eh betolkan yg dimaksudkan? cian akak..

tp kan kalo fiza mmg sedih giler pemberian org hilang..mmg ar org kata blh beli baru..tp beli tak sama nila sentimental dia kan.. huhuhuhuhu

Saturday, July 10, 2010 2:17:00 PM

ko ni asik kain je... basuh kain... bukak kain.. tapi takpelah.. kain ko jugak... jangan kain orang lain udah la kan.. hahahahhaa... tetiba je aku nak komen sal kain... ok.. sal gelang tu... mungkin takde rezeki ko... takpelah...sekurang kurangnya ko masih ada ic...kad kad yg pnting... lagi sian kat nora...aku doakan barang barang korang dapat balik.... mana tau ada rezeki korang kan...

Monday, July 12, 2010 8:55:00 AM

aku pun baru teringat pasal cincin daryn ni. mane tah aku letak. hampeh. mmg musim ilang emas agaknye skang neh

Post a Comment