Wednesday, July 28, 2010

.:Nasi Lemak Terbaekkk:.


salam semua...selamat pagi..lambat plak update ini hari...kisahnya mud kureng ar skit...so korang seme dah sarapan???bila sebut sal sarapan ni kan...terutamanya sarapan ngan asi lemak tu, teringat aku pada nasi lemak cik moh kawan mak aku ni...perghh...memang terangkat...kalu balik jengka sure kami akan beli dalam 10 bungkus...hehehe...ritu masa balik sana, sempat beli 6 bungkus jek masa ari sabtu...cam biasa aku makan 2 bungkus...harris 2 bungkus...2 lagi tuk mak aku dan pakcik...hehehe...satu mana cukup weii...siyes, bagi aku ni nasi lemak terbaekkk, yang pernah aku makan...sangat syedap...sambal dia memang syedap...tanyalah hubby aku tu...kan bang kan...dia siap suh aku menuntut belajar wat sambal bilis kat cik moh ni..huhuhu...

see tinggal 4 jek..satu dimakan oleh aku...satu lagi hubby makan..

simple jek, ada ayam seketul...

tapi memang menyelerakan...hehehe...bang, pas raya balik jengka eh...nak makan nasi lemak cik moh lagi...ekekeke...

sekian, citer pagi ni...ada keje perlu dibereskan...bos masuk opis ari jumaat ni...minggu depan dia takde seminggu yey...dia p US...huhuhu...

6 comments

Wednesday, July 28, 2010 9:13:00 AM

teringat kisah nasi lemak kat kolej cempaka uitm shah alam dulu2

petang2 dia dtg jual berebut2 org

hikhikhik

Wednesday, July 28, 2010 9:17:00 AM

.:wanie:.
eh, kita dulu satu kolej la ek...naper tak pernah pun nengok ko...lalala...

Wednesday, July 28, 2010 9:17:00 AM

tertnye2 gak aku apehal arini seme lambat. bz rupenye.

wei dh lama betol tak brekfes sik lemak ni. kt area aku ni xde org jual sik lemak sedap. menci

Wednesday, July 28, 2010 9:20:00 AM

2bgkus sekali makan???? dasat!!! tgk tangan tgh makan tu mcm kecik je.. hahahaha

Wednesday, July 28, 2010 9:45:00 AM

sdp nya nasi lemak...nasi lemak yg sedap terletak pd sambalnya..
ssh btol nk cari yg btol2 sedap ni...

Wednesday, July 28, 2010 10:27:00 AM

petang ni kena cari NASI LEMAK wat berbuka hahaha..terpengaruh.

Post a Comment