Tuesday, July 27, 2010

.:Pagi Semua:.

salam pagi selasa...dah selasa pun kan...tak lama jek lagi ni...ari ni nisfu syaaban...so tak lama lagi akan menjelang ramadhan...owhhh rindunya bulan ramadhan..sebab, pada bulan ni feeling lain macam sikit...heheheh....hajat dihati nak teruskan puasa sampai ramadhan, tapi bendera merah menjelma...so terus terpaksa kensel...tunggu minggu depan la...

eh korang dah makan???pagi ni aku tapau bubur kacang ijau + durian yang aku wat petang semalam...memandangkan stok durian banyak dalam peti, so takkan nak membazir lak kan, so gagah gak la aku wat bubur tersebut...aku ni memang suka masak, tapi ada mud la kan...kalu rajin, memang rajin sesangat...kalu malas, nan ado la...takdenya aku nak masak time aku malas even aku suka masak ok...hahaha...cam semalam time rajin menjelma, selain bubur aku wat pizza gak...eh tak masak nasi la kan...petang ni ar masak nasi...dah terbayang nak goreng ikan talam masin lam peti tu...buh air asam..perghhh...terangkat...dan semalam gak aku beli budu...lama tak makan...beli pun aku sorang jek pulun...hubby tak suka sangat...ni terpengaruh ngan si noj la ni...haihh...

bubur tuk sarapan pagi ni...

oklah, kejap lagi aku nak p JPN...nak tukar ic aku yang semakin nazak...tu ic gambar lama...gambar masa belajar kat itm dulu...tak silap aku tahun 2000...huhuhu...

12 comments

Tuesday, July 27, 2010 8:38:00 AM

ceh pepagi dh layan bubur ni. aku nmpknye mungkin telah terpengaruh ni. dh lama tak wat bubur kacang ijo. baik. aku masukkan dlm menu ujung minggu

Tuesday, July 27, 2010 8:40:00 AM

cedapnya bekpes dia pagi nih..nak cikit.eh tp sy pose la hehe..

tuko ic? hmm ic zue elok lagi ;)

Tuesday, July 27, 2010 8:41:00 AM

.:noj:.
owhhh...kalu bab makan, cepat jek ko terpengaruh kan...hehehe

Tuesday, July 27, 2010 8:48:00 AM

.:zue:.
pose berganti2 sampai bulan ramadhan ke...hehehe

Tuesday, July 27, 2010 8:50:00 AM

sedap nya pg2 layan bubur kacang ijau...

Tuesday, July 27, 2010 9:08:00 AM

tak sabar nak tgk gambo ic baru..ehehhee

Tuesday, July 27, 2010 9:17:00 AM

pagi2 dah layan bubur yeh!.. heheh.. tak kisah la janji tekak boleh terima yer tak? nak nak masak sendiri.. tau la rasanye camner kan!. memanggil2 gitu yer izan.. heheh

Tuesday, July 27, 2010 9:39:00 AM

kalau sy kata nak masak je laki sy kata mengarut kang xdk sapa nak makan


ngeeee

Tuesday, July 27, 2010 10:17:00 AM

bubur ke ni..nsib baik ada tulis situ bubur..kalo x aku da ingt lauk ikan yg ijau tu..ape tah name die..

jap, bubur bkn mknn ptg2 je ke?

Tuesday, July 27, 2010 10:20:00 AM

pandainya mak wat bubur kacang ijo tu !!!

Tuesday, July 27, 2010 11:17:00 AM

argghhh... nak doyan!!! nak buat serawa... best nyerrr...

Tuesday, July 27, 2010 3:17:00 PM

perut org pompuan ni memang
mcm ni kot kan?tgk gambo bubur je
terliur mcm tak penah makan..
dan2 teringin..

Post a Comment