Wednesday, July 7, 2010

.:Pengaruh Rakan Kurang Baya:.

hurmm...memang pengaruh ni...ekseli dah lama aku terperasankan hanger cam gini...tapi masa tu keinginan tak membuak² lagi...tapi bila nengok kat blog fiza naman dan lynn tu...aku jadi cam terpengaruh lak...so semalam aku amik gak ar hanger cam di bawah ni...terpengaruh punya pasal...ishh...

hanger yang masih kosong lagi...

tak dilupakan model yang tak diupah...hehehe...

dan begini rupanya setelah kesemua shawl² yang aku ada dihangerkan di hanger tersebut...nampak lebih kemas sikit...eh kemas ke???oklah tu...hanger ni leh memuatkan lebih kurang 28 shawl...sebab ada 28 lubang...aku baru ada 17 helai shawl...kena beli lagi 11 la gini...baru cukup 28 kan...

hehehe...kalu pengaruh yang sihat aku ikut la...yang kurang sihat tu tidaklah kan...lalala...

notadijariku: off

22 comments

Wednesday, July 07, 2010 1:15:00 PM

ko dapat berapa woi???

Wednesday, July 07, 2010 1:16:00 PM

yesss!!!! berjaya mempengaruhi rakan tak sebaya! :p

Wednesday, July 07, 2010 1:19:00 PM

huhu

beli lagi 11

beli kak beli

Wednesday, July 07, 2010 1:19:00 PM

memeng senang pakai hanger ni.. nak cari pun senang.. kemas tersusun... berbaloi2.. hihi

Wednesday, July 07, 2010 1:47:00 PM

hehehe... akak pun ade gak... untuk gantung tudung yg sepesen tudung Ariani... :)

Wednesday, July 07, 2010 1:47:00 PM

aku pun ada menatang ni. 1 pesan kt member sebijik mcm ko punya. lg 1 aku rembat ikea punya (borong sampai 6 member pesan masa sale).

Wednesday, July 07, 2010 2:07:00 PM

kt mane nk jumpe hanger ni weh? x penah jumpe pun. n brape kah harganya

Wednesday, July 07, 2010 2:29:00 PM

heheheh..

ena setakat nie lom terpengaruh lagi.. tapi tetiba last week en. hubby bawak balik umah.. so, pucuk dicita ulam mendatang la kan!>. hehehe

Wednesday, July 07, 2010 2:29:00 PM

kat mana bleh beli hanger tu zan....

Wednesday, July 07, 2010 2:38:00 PM

dah lama terpengaruh tp tak terbeli lagi .. huhu nk letak tudung² aku .. shawl tak byk tak pandai pakai ...

tak leh jd nih nk pi beli gak ...

Wednesday, July 07, 2010 2:40:00 PM

.:lynn:.
hehehe...rege diresiakan...

.:fiza mak darwisy:.
hahaha...berjaya gak ek...tapi pengaruh ARIANI tu mang takkan terpengaruh ar...

.:@e_da:.
tulah tu...tu yang gagah beli gak tu...

.:wanie:.
hahaha...bak duit mai...ko sponsor sikit...

.:afne:.
lor, naper tak bitau ko ada banyak...kalu idak leh aku kecek sikit...

.:ejaMaria.:
hehehe...saya gantung shawl jek...takde lak tudung sepesen ARIANI tu...hahaha

.:noj:.
kat pasar malam banyak...kat jualan puspanita pun ada gak...ngaper weii...ko nak gak ker...rege leh dapat rm20 satu...tak pun ko wat sendiri jelah

Wednesday, July 07, 2010 2:44:00 PM

.:ibu amirul:.
kat pasar malam putrajaya tu pun ada gak...tapi saya beli kat jualan puspanita semalam

.:ena:.
wahh behnya...naperlah en somi saya tak bawa balik menda ni...kalu idak tak yah dah beli...hehehe...

.:eima:.
baik ko beli...ni ko dah kira terpengaruh ni...:p

Wednesday, July 07, 2010 2:48:00 PM

ko letak kat almari tu tak ganggu bukak tutup almari ke..hehehe..

Wednesday, July 07, 2010 3:08:00 PM

kamu dipengaruhi

Wednesday, July 07, 2010 3:14:00 PM

kalau letak lam almari tak leh ka izan..nnti berdebu la shawl2 tuh..
tp aku pun pes time tgk..cam kedai jual tudung la nnti yer izan..hehe

Wednesday, July 07, 2010 3:24:00 PM

.:lia:.
siot jek ko ni...
kang display tuk amik gambar sahaja...hahaha...

.:asha:.
ye, memang terpengaruh

.:pijot:.
tulah tu...sok aku buka butik ARIANA lak...jual shawl...:P

Wednesday, July 07, 2010 3:34:00 PM

akak ada jugak bendalah ni .. beli kat ikea masa sale, tp kalau tudung jenis shawl ok la gantung kat sini.. tp kalau jenis tudung awning keras cam tak sesuai jer, sebab akak punya tudung cam nak bengkok jer. huhuhuhuh

Wednesday, July 07, 2010 3:48:00 PM

x bleh blah alasan nak kene tambah shawl tu!muahahahaha.

lu kerat je lobang2 tu jd separuh.

Wednesday, July 07, 2010 3:52:00 PM

.:kak mimi:.
kak, akak li baper regenya...

.:hidemichi:.
tulah trick namanya...hahaha...dah azali dijadikan 28 lubang weii...lu jeles ni...

Wednesday, July 07, 2010 5:06:00 PM

itulah..aku dulu ada akak ni bawak jual kat ofis..tapi tak beli..coz harganya rm29.90..tengok lubang sangkut dier ada berapa kot..coz yang satu lagi rm32.90..hehehe..macam mahal ajer..so, aku tunggu harga turun dulu baru beli..buat masa ni pakai hanger biasa ajer dulu..

Wednesday, July 07, 2010 5:29:00 PM

mot jawab ar soklan pasal muleh tak simpan dlm lemari tu??

Wednesday, July 07, 2010 9:21:00 PM

.:shifa:.
muleh, mang mot simpan lam lemari pung...ngaper ek???

.:emie:.
takpe takpe...sejak dari hari ni, ko mula menabung...maybe bila duit dah cukup rege pun makin murah kut...hehehe

Post a Comment