Tuesday, July 6, 2010

.:Sangat Suka Bila Keduanya Negatif:.

salam selasa kengkawan...sihat pagi ni???harap semenya ok...tak lama jek lagi nak puasa kan...haihh...cepat benor masa berlalu...pastu nak raya dah...kain pasang tuk baju raya 4 beranak tahun ni tak beli2 lagi...warna pun tak pilih lagi...haihh...ingat nak ajak hubby ke JAKEL...tapi tah bila...jakel shah alam tengah sale ni...sampai 13 Julai...jakel jalan tar apalah kabar agaknya kan...hehehe...

eh cepat tul citer sal raya...ekseli aku nak citer sal tajuk tu..apa yang negatif kan...kalu dulu masa aku nunggu nak dapatkan si kakak...sangat KECEWA ok bila wat UPT dan hasilnya negatif...nampaknya kena cuba dan cuba lagi...hinggalah hasilnya positif kan...tapi skang, hasil ni aku sangat suka bila hasilnya negatif...hehehe...so means kalu negatif tak yah la bayar kan...

ni dia...bil SYABAS...yeyeye...RM-7.25...so aku tak perlu bayar la kan...sebab syabas utang aku..ni gara² terlebih bayar la bil setiap bulan...tapi walau tak perlu bayar sekalipun...aku tetap bayar gak RM10...biar syabas lak utang aku banyak²...hehehe...

dan bil TNB pun sama...yang ni lagi sikit...RM-3.15...tapi aku bayar gak..RM10...dah terbiasa tiap bulan bayar bil...hahaha...

cuma bil 'air' jelah kan...takdelah tiap malam aku bayar...hahaha...ngokngek betul...:p

16 comments

Tuesday, July 06, 2010 7:55:00 AM

ahahahahha.. ape pasal p bayar lagi?den tak paham la mai tolong byr bil umah kami ni.ahahaha

bil 'air' tu tggu bertenaga baru leh bayar.. kah3x

Tuesday, July 06, 2010 8:12:00 AM

.:fiza mak darwisy:.
hahaha...terlebih duit kekdahnya...tu yang pulun dok bayar jugak...

ekekeke...bil air tu nengok mud gak ar baru leh bayar...:p

psstt...psst...cantik kain langsuir...mana beli...nak li jugak ni...jeles...arghhhh

Tuesday, July 06, 2010 8:16:00 AM

kalo bil air byr tiap2 mlm pun ok... kot tetibe tukar jadik positip.. sbb byk guna air nak kena mandi mlm2...aikkk.. aku ckp pasal ape lak nih.. tah.. pale wenggg... hahahah

Tuesday, July 06, 2010 8:20:00 AM

.:anna:.
hahaha...SAH dan SAHIH...paler ko benar2 weng ni...:p

Tuesday, July 06, 2010 8:44:00 AM

ni kes terlebih 'air' la ni! mengong

Tuesday, July 06, 2010 8:44:00 AM

dh apehal 2-3 bulan ni bil api aku makin byk plak ni. hampir RM30 dh sebulan. ni gara2 thermo pot la ni. dan akibat membasuh baju tetiap ari. ceh

Tuesday, July 06, 2010 8:49:00 AM

.:noj:.
hehehe...yang ko rajin basuh baju tetiap hari apa kes...haihh...
aku pun kai thermo pot, tapi takdelah sampai gitu naiknya weii..

.:mrs k:.
hahaha...siott...
ko dah bayar ke lum???

Tuesday, July 06, 2010 8:55:00 AM

aku basuh baju tiap2 hari..bil 300++....iron baju pun tiap2 hari lebih kurang 20-50 pasang....

Tuesday, July 06, 2010 8:59:00 AM

.:asha:.
tu ko nak bitau bil kedai dobi ko ke apa...cehh...
memanglah kedai dobi basuh baju hari2...kalu tak de baju tuk dibasuh...tak masyukk ar...

Tuesday, July 06, 2010 9:02:00 AM

murah nye bil..nk dok slgor la..eh, tp yg lain sumenye mahal...x jd a..haaha

Tuesday, July 06, 2010 9:11:00 AM

air kat umah sy free je.maklumla dok kampung ;)

Tuesday, July 06, 2010 9:13:00 AM

hehee kalau byr bil air mlm2 gerenti jadi positif...ehehe..

Tuesday, July 06, 2010 9:16:00 AM

.:sevunantion:.
lor, bistu skang ko dok mana...

.:fieza79:.
hahaha...tu yang takut nak bayar tiap malam tu...takut POSITIP...:p

Tuesday, July 06, 2010 9:51:00 AM

ahahah pi la beli. banyak sangat mata naik juling tengok! den beli kat nagoya je! berbelanja ikut kemapuan org kata lebih tepat ikut payslip sendiri.. ekeke

malas r beli mahal2 bukan duk umah sendiri pon kan..kan..

Tuesday, July 06, 2010 10:12:00 AM

ntah ek..aku tak penah amik tau bil air umh aku..sbbnye laki aku yg byr..sume bekenaan ngn bil air mmg dia je la yg kene..hahahaha...

Tuesday, July 06, 2010 10:26:00 AM

bayor jek la bil 'air' tu tetiap bulan.. rajin main air tu kan terapi.. ermm contoh la kan p berenang sebagai terapi selim.. n terapi 'berenang' juga adalah terapi jiwa n awet muda.. lalalalala

Post a Comment