Friday, July 30, 2010

.:Sarapan Pagi Ini Ditaja:.

pagi semua...dah sarapan???lambat lak update pepagi ni...ekseli aku baru sudah bersarapan bersama² opismate yang lain...dan yang pastinya sa rapan hari ini ditaja ok...sangat suka bila dapat makan free cam gini...huhuhu...

menu sarapan tuk pagi ini adalah seperti gambar di bawah ni...

ada kuih apom yang berwarna warni...

mihun goreng...

pulut kuning...

dan rendang ayam...

dan sudahnya aku makan tanpa pedulikan orang lain...sangat kenyang ok...
aku hanya makan pulut kuning jek tadi...mihun lum makan pun lagi...dah kenyang sangat ni...kang ada yang aku tertido depan pc ni kan...arhhh ngantuk ar makan pulut pepagi...ishhh...

14 comments

Friday, July 30, 2010 9:03:00 AM

huhuhu... pagi2 dah citer pasal makan.... dah le tengah lapo ni... kata ada orang nak belanja makan kat ofis ni... takkan kul 10 baru nak sarap.. dah perut ain perut org kampung.. pagi2 kena makan...

Friday, July 30, 2010 9:08:00 AM

.:ibu amirul:.
aler, sian kat ain...selalunya kita pun makan lewat gak...tapi rini ada orang taja, makan ler jugak2...hehehe

Friday, July 30, 2010 9:19:00 AM

izan,
ena skrg sangat teringin makan pulut kunign dengan rendang ayam tau... tetiba ada pulak kat blog izan nie..adeiihh!! kena cari gak nie.. tapi???

Friday, July 30, 2010 9:36:00 AM

sdpnye pulut kuning..lame tak mkn..tp aku lg suke mkn ngn kari ayam/dgg..lg sdp..mama..nak pulut ngn kari..

Friday, July 30, 2010 9:36:00 AM

hari jumaat mmg hari murah rezki la...ade je org buat² mkn ...

Friday, July 30, 2010 9:43:00 AM

oh rendang sedapnyeee

Friday, July 30, 2010 9:56:00 AM

sempena apa ni zan.. sambut bulan puasa ke..

pulut kuning tu makan dengan kari ayam/daging pun sedap .. mana la aku nak cari pulut kuning ni.. terliur dah

Friday, July 30, 2010 10:05:00 AM

apom tu menarik ler kak..

Friday, July 30, 2010 10:05:00 AM

apom tu menarik ler kak..

Friday, July 30, 2010 10:05:00 AM

hahaha... makan dah... hamik kau... ada nasi lemak, ubi rebus, kuih tako, puding diraja, buah rambutan, cempedak.... konyang porut acik...

Friday, July 30, 2010 10:16:00 AM

huhuu best nya pg2 dh ditaja mkn...sedap tu pulut kuning...
apom warna warni tu btol2 menggoda tekak ini...

Friday, July 30, 2010 10:37:00 AM

kalo pekena pulut ni tobat setengah jam pastu lentok!!! alergik ngn pulut!

Friday, July 30, 2010 11:21:00 AM

alamak sedapnye pulut kuning + rendang tu wei. lapo lapo. mihun pun selera gak

Friday, July 30, 2010 2:30:00 PM

x laa..name die apam..bukan apOm laaaaaaa

Post a Comment