Wednesday, July 7, 2010

.:Teringin Makan Pulut Durian La:.

asik makan durian mentah jek kan...nak ar makan gini lak...kalu masa arwah ayah masih ada, selalu makan cam gini...tapi skang, kalu ada pun aku sorang jelah yang pulun makan...hubby tak berapa suka sangat makan cara begini...hurmmm...


behnya pulut durian...ishh...jom cari durian lagi nak???

15 comments

Wednesday, July 07, 2010 4:11:00 PM

oh durian

durian

durian

Wednesday, July 07, 2010 4:11:00 PM

ko cr lbh2 bg aku tau..aku nak buah durian je..pulut durian tak mo..haahhahaha..

Wednesday, July 07, 2010 4:15:00 PM

.:lia:.
eh bleh plak gitu ek...hehehe

.:wanie:.
maaf, skang demam duyan sedang melanda ok...world cup sila bagi laluan...

Wednesday, July 07, 2010 4:24:00 PM

gile tak abeh2 ngan duyan. gile gile. aku xnk pulut durian gitu. aku yg yg durian dimasak bersama. nak nak

Wednesday, July 07, 2010 4:25:00 PM

hah, ko blh geng dgn member aku kt opis nih, kitorg tergelak2 tgk die mkn doyan dgn pulut dgn santan tuh!

Wednesday, July 07, 2010 4:29:00 PM

Salam ziarah...

Baru je request kat mak masa balik kampung hari tu, tapi tak sempat gak merasa sebab kekangan masa... huhu

Sama la, hubby saya pun jenis yg tak makan cara begini...

Wednesday, July 07, 2010 4:47:00 PM

wahhh stail utara ... aku suka..aku suka...
dah lama xdpt mkn cam ni ...asek duyan yg dah jd pengat je ... tuh pun mak mentua aku masak .... tak pun mkn mentah ...

dah la tiap kali blk kg tak dpt mkn ..bkn musim ...

Wednesday, July 07, 2010 4:56:00 PM

wah wah izan..sile jgn menambahkan keinginnanku ini huhu.kalau kat umah mak pun selalu mkn style gini..tp kalau umah family hubby diorg mkn pulut tu dgn kuah durian tu...cuma nk tanya..yg dlm mangkuk yg hitam tu ape..hehe

Wednesday, July 07, 2010 5:10:00 PM

akak balik segamat hari sabtu, sepanjang jalan ke segamat, orang jual durian jer merata2.. sempat gak akak singgah makan kat situ gak. sedap!

Wednesday, July 07, 2010 5:19:00 PM

best nya nengok duyan...tambah tu nmpk pulut tu aduhai sedapnyaaa...!

Wednesday, July 07, 2010 5:24:00 PM

oooh tetiba teringin jugak....huhuh...

Wednesday, July 07, 2010 7:14:00 PM

nasib aku cuma suka makan durian dan sambal tempoyak saje.. kalo tidak, aku upah ko buat..

Wednesday, July 07, 2010 8:10:00 PM

yg putih2 mcm nasi tu pulut ke?
mkn durian ngn pulut x sakit perut ke?

aku g perlis, diorg mkn buah pelam ngn pulut..

ko tiru resepi diorg eh...heeheheh...

Wednesday, July 07, 2010 9:18:00 PM

.:noj:.
hahaha, memang tengah giler ni....ate musim duyan skang...so layan jelah weii..

.:zetty:.
ha per lagi...kim salam kat kawan ko tu ek...psstt...kawan ko tu laki ke pompuan...hahaha...

.:lady salwa:.
salam salam...jemput makan sekali...lenkali kita makan sesama ek...make sure adakan masa...:p

.:eima:.
weii...ko biar betul..aku orang pantai timur...bila masa lak aku macam stail utara ni...setahu aku belah kelate ganu makan gini...tu yang aku suka tu..hubby aku orang utara, dia tak makan cara gini...tapi dia makan meggi ngan nasi...bleh???

.:ida:.
aler, sori mori...lupa lak dok tayang kat orang tengah pantang...yang lam mangkuk itam tu, saya campurkan gula putih ngan gula merah...saya lebih suka makan ngan gula merah..lagi ONG...hehehe...

.:kak mimi:.
wahhh beh tu..sesambil pilih mana yang nak li, sesambil tu melantak ar kan sebiji dua..wahhh sangat heaven ok...len kali kalu melantak lagi jangan lupa orang kat sini k...:p

.:fieza79:.
eh fieza pun layan cara makan cam gini gak ker???

.:mamalieyna:.
hehehe, so apa lagi, jom p cari sesama...:p

.:lynn:.
fuhhh...sib baik...kalu idak naya jek aku kena sediakan tuk ko...cehhh...

.:sevunation:.
hahaha...banyak la ko tiru..ni cara turun temurun famili aku makan la...ko jek yang tak amik tau kut...cehh...meh jadi adik ipar aku meh...hahaha

Thursday, July 08, 2010 1:35:00 PM

sedapnya...baru smlm cadang nak mkn pulut durian mcm ni...mggu ni rasa nak buat la...

Post a Comment