Monday, July 12, 2010

.:Ye Ke???:.


ye ke...yang cantik je ke selalu curang...bistu ada yang tak ensem dan perasan ensem pun ramai yang curang...tipu ar ni...

16 comments

Monday, July 12, 2010 1:25:00 PM

ahahahaha tipu tipu! macam mana plk yg lelaki nsem?? huahuahua tak kan pompuan je

Monday, July 12, 2010 1:33:00 PM

.:mrs fiza:.
tau tak per...bistu camner???

Monday, July 12, 2010 1:47:00 PM

herrmm...tgh fikir ni..betul ke ni? kita2 ni ok je, tak curang pun..kita2 ni pun kategori cantik gak..hahaha..

Monday, July 12, 2010 1:49:00 PM

sib baik aku tak cantik. itu bermakna aku setia

Monday, July 12, 2010 1:55:00 PM

.:mamalieyna:.
tulah tu...kita² pun cantik gak...tapi tak curang pung...hahaha...statement tak bleh blah tu...

.:noj:.
tu ko...aku lak aku cantik...dan setia gak...lalala...

Monday, July 12, 2010 2:21:00 PM

pmpuan cntik curang? aku rasa la kan..pmpuan2 mcm ni ramai je nk ngorat walaupon tau da bepunya..

mule2 x de la nk layan..pstu lame2 terikut gak..

pmpuan kot..mudah sgt kesian..uhuhu

Monday, July 12, 2010 2:24:00 PM

.:sevunation:.
eh ye ke statement ko tu...cam tak betul jek...hahaha...
contohnya, aku pun cantik gak, tapi takde pun nak curang2 bagai ni...haihhh

Monday, July 12, 2010 2:39:00 PM

yg ni berita lama kan?

rasanye pernah baca dah...

sib baik aku jelita....jadi mmg setia sokmo

Monday, July 12, 2010 2:46:00 PM

tula..aku plak sweet je..so mmg takla dlm kategori curang2 ni kan..hahahaha..

Monday, July 12, 2010 3:21:00 PM

so berhati hati lah kaum adam di luar sana dalam mencari bini yang cantek..kecantikan dalaman lagi penting kan..:)

Monday, July 12, 2010 3:23:00 PM

haih susah betul jadi ppn cantik

asek jadi tajuk berita je

nasib baik ai tak cantik

**lega

Monday, July 12, 2010 3:26:00 PM

.:asha:.
agaknya...dah lama aku perap...hehehe...

.:lia:.
yang sedang2 saje...:p

.:azim:.
hehehe...sib baik saya separa cntik...lalala...

.:wanie:.
eh ye ke...tak semestinya yang cantik jek curang weii...:p

Monday, July 12, 2010 3:49:00 PM

aku nih cantik gak.. tak curang pun.. lalalala

Monday, July 12, 2010 11:51:00 PM

mengarut je.haishh
kwn sy tu punyela cantik.pkwe dia yg xensem tgl dia gak
sbnrny dia ats individu tu nk curang or x.

Tuesday, July 13, 2010 8:58:00 AM

hukaloh....
bede'ah...mane ade ..kat opis aku nh...
dah la itam ... prasan cun... 2 kali menjanda .... semua kes die ade skandel ... boipren terbaru nih laki org ...die binik org ...

slalu dok cite sampai org jatuh longkang terpesona ngan kejelitaannye.. haktuihh...

semua pasal curang² nih .. diri sendrik nk curang tak de kaitan ngan lawa tak lawa ...cuma salah satu faktor je ..

Tuesday, July 13, 2010 4:23:00 PM

mujuq la aku gorgeous..so tak la curang...hahaha

Post a Comment