Monday, August 2, 2010

.:Bungkusan Lagi:.

selamat petang...hai semua...aku baru kembali ke pangkal jalan dari satu tempat...sekembalinya aku tadi, aku nengok ada satu bungkusan di atas meja aku...hurmm...dari siapakah...disebabkan terlipat so tak leh nak tau sapekah pengirimnya...debar2 ni...rasanya besday mak lagi 26 hari...huhuhu...


dan siap ada pesanan yang berbunyi, JANGAN LIPAT...eh dah takut ni..apakah isinya sampai tak leh lipat bagai ni...ishhh...

dan didalamnya ada sekeping kad...

yang isi kandungannya adalah ini...owhh dari dik wanie rupanya...

dan disertakan dengan segala mak nenek ole² dari ganu...mekasih dik wanie...i lebiu la...huhuhu...

sayang betul wanie kat ai, eh sayang ke gini...kalu lebih sayang, antolah wang ke, emas ke...kan lebih sayang gitu...huhuhuhu...

14 comments

Monday, August 02, 2010 4:11:00 PM

syukur dpt hadiah...norul kene tgu besday baru dpt...tu pun kalu bernasib baik la...wawawawawa...sedeynya :"-(

Monday, August 02, 2010 4:11:00 PM

syukur dpt hadiah...norul kene tgu besday baru dpt...tu pun kalu bernasib baik la...wawawawawa...sedeynya :"-(

Monday, August 02, 2010 4:12:00 PM

oklah tu..tanda ingatan...hehe...syok eh..! ^_^

Monday, August 02, 2010 4:16:00 PM

.:norul:.
ni mungkin adiah pra besday kut...nti tunggu besday norul yang ke 30 tahun eh akak kasi adiah...lalala...

.:mamalieyna:.
alhamdulillah...ada gak orang ingat kat kita...huhuhu

Monday, August 02, 2010 4:17:00 PM

kak izan, kene tulis jangan lipat, sebab kalau tetiba dia lipat abisla patah menda2lah dalam tu

huhuhuhuhu

Monday, August 02, 2010 4:20:00 PM

.:wanie:.
sib baik ko kasi amaran jangan lipat...aku baru jek nak try lipat...siyes aku tak ingat aku masuk kontest apa ni...ekeke...

Monday, August 02, 2010 4:29:00 PM

comel la..
ok la tu..
daripd
yg tak dapat langsung.. hehe

Monday, August 02, 2010 4:33:00 PM

syok ehh..sape la nk ingat kita cenggitu..hukk

Monday, August 02, 2010 4:44:00 PM

aku pun nk ...
wanie ade ko FM tak ??

Monday, August 02, 2010 4:55:00 PM

sweetnya :) best dpt brg free :p

Monday, August 02, 2010 5:16:00 PM

aku mmg plg suke tgk atas meja ade parcel, x kirelah wpon order ke, klu adiah mmg lompat2 suke,hahaha

Monday, August 02, 2010 8:37:00 PM

asyik dpt hadiah je... jeles la pulak... hehehe

Monday, August 02, 2010 9:03:00 PM

kasih sayang kena ukur dgn harta benda dan wang ringgit ke...ehehehe

Tuesday, August 03, 2010 8:49:00 AM

aku pelik gak nape jangan lipat. dan alasan wanie disini adelah tak logik. takkan si posmen nk lipat gak kalo keras keras. ceh

Post a Comment