Wednesday, August 25, 2010

.:Cuti:.

ini adalah entry auto published...



eh mak cuti ari ni tau...sanggup mak amik cuti semata nak p suping raya kat kl sana...owhh....masa korang baca entry ni, mak sedang dalam perjalanan ke sana...eh macam jauh sangat kan...sebenarnya sebelum ke sana, mak nak setelkan beberapa perkara penting...dah setel seme barulah bleh bersuping dengan berhemah di sogo...owhh, mak p berdua jek dengan suami tercinta...anak² biarlah mereka berada di taska...itu yang terbaik...g pun tak elok bawa anak² kat tempat sesak² gini kan...tak elok tuk kesihatan...hehehe...

harap² semuanya berjalan dengan lancar...dan hopefully, segala barang yang mak telah senaraikan ada mak temui di sana...bukan pe, mak malas p banyak tempat...so mak mau p sogo dan area sekitarnya jek...yang pasti mak mau ke jalan tar juga...mau cari shawl tuk dimatchingkan dengan baju raya...

selamat bersuping ye kengkawan...eh silap...selamat bekerja ye...jumpa sok...owhhh...lagi 3 hari jek ni...

9 comments

Wednesday, August 25, 2010 8:05:00 AM

wahhhh... soping raya di hari gaji.. ;D

soping secara berhemah yeh!.. ingat tu tau... hheh

Wednesday, August 25, 2010 8:05:00 AM

sogo tunggu izan!!!! hhahahahaha.. selamat bersuping dg jayanye! nti blk kaba2 la apa yg best baju anak2 ni

Wednesday, August 25, 2010 8:40:00 AM

wahahaha... semoga berjumpa di SOGO... :D

Wednesday, August 25, 2010 8:47:00 AM

sila shopping ngan berhemah yer..

Wednesday, August 25, 2010 9:24:00 AM

wah2 gaya nih suping sakan nih..hg jgn lupa boh gambaq2 barang2 yg hg suping ya..

Wednesday, August 25, 2010 9:28:00 AM

selamat bershopping secara berhemah.. terer la pilih hari shopping.. hari pertama gaji lak tu.. hehehe

Wednesday, August 25, 2010 10:24:00 AM

slamat soping weh. ceh betul. aku cuti esok. huhuh

Wednesday, August 25, 2010 11:14:00 AM

pergi berdua lebih bagus dari bawak anak2 bersama..kalau bawak tak jadi shoppingla jwbnya..
selamat bershopping..

Wednesday, August 25, 2010 11:28:00 AM

heeheehee...selamat bershopping kak zan..tak dapat ekut cam taun aritu..berbelanja la dengan berkhemah yea..

Post a Comment