Monday, August 23, 2010

.:Dia Yang Pernah Aku Kenali:.


owhh, tadi sempat jejalan melawat kawasan...sesekali ternampak gambar ni...owhh, i was very the bery shock la...tak sangka...dia satu masa dahulu yang menjadi pujaan si dayang telah berubah wajah...alahaiiii...i can believe it...lama tau tak ketemu dengan si dia..about a year i think...pepun all da best to you my friends...bila mau pulang semenanjung bah....


notadijariku: jah, ko kenal tak saper tuuuuu...hehehe...lain benar wajah dia skang kan...siyes, aku hampir tak kenal tadi...

19 comments

Monday, August 23, 2010 6:47:00 AM

Sape tu? Skandel nojah zaman bujang dulu ke? :p

Monday, August 23, 2010 8:39:00 AM

yg mane satu nk suh tgk ni? ai seriyesli tak tau yg mane satu aku nk tgk. adekah yg berjanggut segumpal atau berjanggut sedikit. atau pun yang takde janggut itu?

Monday, August 23, 2010 8:43:00 AM

whoopz
eh bukanlah...aku punya skandal la...ko ni sam

noj
hahaha...aku suh nengok yang berjanggut dah kanan sekali la weii...ko ni...takkan ko tak pat imagine siapakah ituu...haihh

Monday, August 23, 2010 8:46:00 AM

xkenal lelaki..aku ni kenal org pompuan je...ehehehe

Monday, August 23, 2010 8:53:00 AM

kite lg la tak kenal =P

Monday, August 23, 2010 8:55:00 AM

asha
ko memang...mana kenal lelaki...ko lebih pada pompuan time tu...hahaha...

mamalieyna
mungkin eyna akan kenal kalu eyna satu batch ngan kitaorang...hahaha...

Monday, August 23, 2010 9:04:00 AM

tak kenal!

Monday, August 23, 2010 9:07:00 AM

betik ke ni izan??

adakah itu orangnya??

ini kali ketiga aku bukak blog ni nak kenal orang tu..

anbelibebel!!

erm..nak gelak bole tak?

Monday, August 23, 2010 9:09:00 AM

sape tu..mcm penah tgk je..heheh..

Monday, August 23, 2010 9:10:00 AM

aku dtg tgk lagi. sampai skang sumpah tak caye. takde langsung ciri2 rupa dia la wei

Monday, August 23, 2010 9:11:00 AM

mamalyna
ye ke ko tak kenal...aku cam tak caya jek ni...hahaha...ko nengok betul² weiii

miss geli
yelah, takkan aku tipu...memang dialah orangnya...hahaha...aku dah bantai gelak dah weii...

fieza
eh fieza kenal yang mana satu ni???

Monday, August 23, 2010 9:14:00 AM

noj
percayalah...itu memang dia...skandal si dayang dulu...

Monday, August 23, 2010 9:31:00 AM

kali ke 4 aku masuk ni...terus save gambar tu..rugi la masuk banyak kali bagi unik ip kat izan...


dayang sape plak?

Monday, August 23, 2010 9:32:00 AM

dah dua kali aku komen ni..takder jugak..apa sudah jadi..aku tanya nojah..lelaki ni penah skandal ngan ko ker..dari mata n idung dier..aku rasa sepit..baik ko tengok balik noj..

Monday, August 23, 2010 9:36:00 AM

gambar yang aku save tu aku besarkan..aku tutup mulut dia ngan tangan aku..tinggal mata ngan idung je bak kata emi..

ada la skit skit muka sepit...jelingan sepit..tapi, apakah?

Monday, August 23, 2010 9:39:00 AM

cik geli
hehehe...ko mabuk komen ke apa ni weii...sian la kat dia weii...betul la dia tuuu...hahaha...

emie
pergghhh ko yang cakap, aku tak cakap kan...:P

Monday, August 23, 2010 9:40:00 AM

patutnye mungkin aku satu2 nye org yg boleh cam dia. tapi tobat aku mmg takleh nk cam rupa ini. huhuh. tolong tunjuk gambar lama dia oi

Monday, August 23, 2010 10:12:00 AM

hehehe..cik geli..mata ngan idung dah sedikit berubah yer ikut kepada saiz skang...tapi aku rasa tak banyak berubah...cik jah lak..ko tu memang..mudah lupa orang..kahkahkahkah...izan, ko pun ada kata..jgan tak ngaku..

Monday, August 23, 2010 10:34:00 AM

bedosa tau bln pose kutuk org.hahahah

Post a Comment