Monday, August 23, 2010

.:Dulu Lain...Sekarang??? Dah Kahwin:.


ini adalah kesinambungan entry di bawah...so, ni aku upkan gambar lelama, atas permintaan dayang si bunting ...cam biasa, aku TIADA di dalam ini gambar...

gambar ni diambil masa kami berada di PUNCAK GUNUNG DATUK, Rembau, Negeri Sembila...sekitar tahun 2000...10 tahun telah berlalu...owhhh...lamanya...so no wonder la kan...how time flies...berubahnya manusia...tak gitu cik jah???ekeke...


arghh...rindunya nak camping cam gini...haihhh...

6 comments

Monday, August 23, 2010 9:56:00 AM

wei takde yg close up muka dia ke. susah nk banding kalo ginih

Monday, August 23, 2010 10:00:00 AM

noj
ishh maaf tiada dalam simpanan...kira oklah ni..hahahaha...

Monday, August 23, 2010 10:13:00 AM

ish cik jah ni..ko cari balik ler gambo kenangan ko ngan dier kat dalam simpanan ko...izan takder kene mengena ngan dier dulu..aku pun takder kene mengene..tapi kalau gambo tut...adalah dalam simpanan aku..kahkahkahkah..

Monday, August 23, 2010 10:33:00 AM

aku takde simpan gambar bekas bekas ni. takde makna dh dlm idup. hahaha

Monday, August 23, 2010 12:35:00 PM

oo si sepit rambut tuh ke wey..mjuq aku tak dak lam foto nih
yer la..lama dh foto nihkan..cam baru semalam..ewah..

Monday, August 23, 2010 12:37:00 PM

jot
hehehe...eh hang pun tkde ka lam gambar kat atas...tak percayalah...:P

Post a Comment