Friday, August 13, 2010

.:Entry Kecik Hati Ok:.

ye, memang aku kecik hati...aku kecik hati dengan entry ini...dan ini jugak yang siap dapat duit raya dari si tukang pos...uhuks ...kecik ati tau, derang dapat kaftan tu...tapi aku tak pat...aku pun ada gak anak dara kat umah...:p...tapi tak per...meskipun aku tak pat kaftan itu seperti mereka...tapi sekurangnya aku ada gambar lam simpanan si kakak memakai kaftan itu...seperti gambar² di bawah ini...sob...sob...

ni gambar lama...gambar fail katanya...masa kakak umur 1 tahun lebih...skang kaftan tu dah singkat...dah tak sesuai dah tuk dia...kena beli lain la pasni...hehehe....




notadijariku: sapelah yang sudi kasi kaftan dan duit raya tuk anak² aku ni...uhukss...
hai ijan...pis no war...lalala...:p

11 comments

Friday, August 13, 2010 12:09:00 PM

knp la leh kecik ati sgt tu..hehee
tk dpt kaftan pon takpe si tecik tu da kaftan pon..heheh

ehh td kata nk sedekah shawl btol ke...lau nk bg kita pakai amik je..

Fieza
Koperasi Pegawai Kerajaan Kulim Bhd
no 29 Jln Putra 12, Pusat Perniagaan Putra, Kelang Lama, 09000 Kulim Kedah....

Friday, August 13, 2010 12:30:00 PM

tula..ank2 aku pun takdpt kaftan tu..hahahaha..

Friday, August 13, 2010 12:32:00 PM

entry merajuk ke ni..sian dia. kat kontan xde plak jual kaftan bebudak camni..kalau ada zue dah pos utk pujuk hati.

Friday, August 13, 2010 12:33:00 PM

hahaha..buat2 la baik ngn ijan, kang ijan pos tuk hang pulak..hehe..

suka btl tgk kanak2 pakai kaftan camni..cumel!

Friday, August 13, 2010 1:02:00 PM

cehh igtkan kecik hati pasai apa.. lalala

Friday, August 13, 2010 3:10:00 PM

a ah kat kontan takde jual baju ginih weh. sbb tu la org kolumpo dtg anto. hehehe. sib baik kakak dh penah pakai. takde la nk majuk beria sgt kan wei

Friday, August 13, 2010 9:07:00 PM

alahai... sian nye... merajuk... nnt raya datang rumah ek... baru la bole bagi duit raye... hehehe

Friday, August 13, 2010 9:07:00 PM

alahai... sian nye... merajuk... nnt raya datang rumah ek... baru la bole bagi duit raye... hehehe

Friday, August 13, 2010 9:07:00 PM

alahai... sian nye... merajuk... nnt raya datang rumah ek... baru la bole bagi duit raye... hehehe

Saturday, August 14, 2010 11:55:00 AM

comrl jer kakak pakai baju kelawar..
hijo lagi..
tapi kalau pink lagi lawa kan..:)

Saturday, August 14, 2010 12:38:00 PM

allala comelnya si kecil pakai kaftan nie..

Post a Comment