Friday, August 6, 2010

.:Hasil Kerja Anak-Anak:.

salam semua...giliran citer sal anak² ar plak...hehehe...ate blog pelbagai kan...oklah, ritu ari apa tah, masa amik anak² kat taska, ternampaklah para² cekgu mereka dok mempamerkan hasil kerja anak² di board yang terletak di hadapan taska G1 dan G2 itu...cari punya cari, terjumpalah hasil keje mengikut kreativiti mereka berdua...hehehe...perasaan???bangga giler sebab anak² yang dikandung dan dilahirkan secara pembedahan dan normal sudah besar kedua...kekadang cam tak percaya pun ada tau...

oklah, ni hasil keje tangan si kakak...kena perkemaskan lagi cara mewarna tu...huhuhu..tapi menampal tu kira oklah kan...

dan hasil keje si adik...jadilah walau hanya contengan sahaja...

adik dah hampir setahun setengah...tapi beliau masih lum boleh menyebut banyak perkataan...yang hanya beliau tahu sebut adalah dah...nak...buuuu....gajah...dan 2-3 perkataan lagi...ada ke abhi dia panggil abah...hahaha...takpelah dik, janji kamu sehat dan membesar bagai johan sudah...

sekian, itu jelah citer anak² pagi ini...gambar???nan ado...tak sempat nak snap dah gambar meke skang ni...ibu bz di petang hari...lalala...

6 comments

Friday, August 06, 2010 9:36:00 AM

heheh hasil tgn irfan tu ko kena simpan tau. kelakar gile. walaupun hanya contengan. kt taska anak aku pun siap ade buku ektibiti. bile ade ektibiti gini, mmg penuh la kt pagar dipamerkan kepada ibu dan bapak

Friday, August 06, 2010 9:47:00 AM

mmg agak kreatif jugak si kakak punye ombak

Friday, August 06, 2010 9:58:00 AM

seni tu tau hasil contengan irfan..nnti besar boleh tunjuk balik kt dia..

ok la tu akak pndai buat ombak..hehehe

Friday, August 06, 2010 10:13:00 AM

memang seronok bila tengok anak-anak membesar dengan sempurna....

Friday, August 06, 2010 10:46:00 AM

ok gak la ade..sek ank2 aku lgsg takde..tak tau cmne penilaian ank aku..

Friday, August 06, 2010 3:41:00 PM

hehehe sonok kan tgk.. anak2 aku ni bila nak skolah.. buku bag n segala peralatan skolah dh ada.. tp skolah kt rumah jek .. hehehe

Post a Comment